کد خبر: ۲۹۸۶۹۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
قائم مقام سازمان نظام پرستاری كشور گفت: بر اساس طرح پرداخت مبتنی بر عملكرد، كارانه پرستار ها ۳ الی ۴ برابر می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، دكتر احمد نجاتیان ظهر دوشنبه در مراسمی كه به مناسب بزرگداشت مقام پرستار در تالار ابن سینا مشهد بر گزار شد اظهار کرد: در رابطه با تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیازمند تعامل هستیم.
 
وی با بیان اینكه پیش نیاز های طرح تعرفه گذاری انجام شده است، اظهار كرد: سازمان نظام پرستاری برای نخستین بار پیشنهاد این طرح را به مجلس برد و امروز برای پیشبرد این طرح نیازمند تعامل همه نهادها و مسئولان هستیم.
 
نجاتیان افزود: در دولت های قبلی نظام سلامت در اولویت نبود اما امروز به موضوعی مهم تبدیل شده و در اولویت دولت قرار گرفته است.
 
وی گفت: دولت برای افزایش كارانه پرستاران طرح پرداخت مبتنی بر عملكرد را ارائه داده كه آزمایشی است و بعد از ۳ ماه باز نگری شده و به هیچ عنوان جایگزین طرح تعرفه گذاری نخواهد شد.
 
قائم مقام سازمان نظام پرستاری افزود: در شرایط كنونی باید به نكات مثبت طرح پرداخت مبتنی بر عملكرد توجه كرد و بر همین اساس این طرح  توسط وزیر بهداشت به تمام دانشگاه ها ابلاغ  و در اكثریت دانشگاه ها كارانه عقب افتاده تا قبل از آذر ماه پرداخت شده است.
 
نجاتیان بیان كرد: براساس این طرح كارانه پرستارها ۳ الی ۴ برابر می شود و این اقدامی است كه دولت فعلی در جهت عادلانه کردن كارانه ها برداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها