کد خبر: ۲۹۸۶۱۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل تراکتورسازي اعتقاد دارد تصميمات کميته انضباطي براي محروميت و بخشيدن جاسم کرار بازيکن استقلال قشنگ نبوده
به گزارش پایگاه 598،سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی با توجه به اینکه تراکتور و استقلال در کورس قهرمانی هستند و این تصمیمات ممکن است به ضرر تیم های دیگر شود به "ورزش سه" گفت: همیشه حکم های کمیته انضباطی برای ما برگشت ناپذیر بوده و ما هم چون تابع قانون بودیم اجرا کردیم. اما واقعیت این است که مشکلات این چنینی باید اساسی حل شود. چرا این بازیکن برای یک بازی بخشیده می شود و بعد دوباره سنگین تر جریمه می شود؟ تیم های دیگر هم در بالای جدول از این تصمیمات ضرر می کنند. تیم های پائین جدول هم متضرر می شوند. سرمربی قبلی ما هم هر وقت صحبت می کرد محرومش می کردند یا جریمه های پرداختی به کمیته انضباطی داشتیم و همیشه باشگاه ما ضرر کرده است. تماشاگران ما که پرشورترین تماشاگران هستند را محروم می کنند و در هیچ جای دنیا این حکم اجرا نمی شود. اگر کرار محروم بوده چرا جلوی گسترش بازی کرده ؟ مگر محرومیت ها انتخابی است؟ این کارهای کمیته انضباطی قشنگ نیست مخصوصا برای تیم هایی که بالای جدول هستند.

عباسی در رابطه شرایط تیم قبل از اولین لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی ها حکم ملی دارد و از مردم می خواهیم برای موفقیت تراکتورسازی دعا کنند.تیم شرایط خوبی دارد و فقط نتوانستیم از سربازها استفاده کنیم و تا آخرین لحظه هم صبر کردیم امیدوار بودن با توجه به بحث ملی این بازی ها با حضور این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کنند.

مدیرعامل تراکتور از پرداخت 20 درصد دیگر قرارداد بازیکنام خبر داد: هفته گذشته 20 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و تا حالا بازیکنان 60 درصد از قراردادشان گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها