کد خبر: ۲۹۸۵۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
شجاع خليل زاده مدافع سرباز تراکتورسازي در نهايت نتوانست همراه ساير بازيکنان سرباز ديگر اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در این مدت مسوولان باشگاه تراکتورسازی تلاش زیادی کردند تا بتوانند در بازی های لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان سرباز استفاده کنند. با توجه به اینکه بازی های آسیایی جنبه ملی دارد مهدی تاج رئیس سازمان لیگ اعلام کرده بود بازیکنان سرباز می توانند در این رقابت ها تیم هایشان را همراهی کنند. اما در نهایت کاروان تراکتورسازی امروز بدون بازیکنان سربازش تبریز را ترک می کند. شجاع خلیل زاده در خصوص همین مساله به ورزش سه گفت: اول از همه باید بگویم برای تراکتورسازی در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم . امیدوار بودیم برای حل مشکل مان راه حلی داشته باشند تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم اما این اتفاق نیفتاد. از مسوولان می خواهم کمک کنند تا بتوانیم حداقل در بازی های آسیایی به تیم مان کمک کنیم. واقعا دلمان برای فوتبال تنگ شده و کاش مسوولان مثل بازی های جام ملت های آسیا به این بازی ها هم نگاه ملی داشتند. چون این تیم ها نماینده ایران هستند. ما هم بچه همین سرزمین هستیم و از جای دیگر نیامدیم. خواهش می کنیم به ما کمک کنند.

او در ادامه در خصوص حضورش در تمرینات تراکتور گفت: تمریناتم را با تراکتور انجام می دهم و آمادگی بدنی بالایی دارم. مسوولان هم به ما نگاه پدرانه داشته باشند به خدا ما جوان ها گناه داریم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها