کد خبر: ۲۹۸۵۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
هافبک نفت‌تهران مي‌ گويد بازيکنان ايراني چيزي کمتر از بازيکنان حريفانشان در آسيا ندارند و مي‌ توانند موفق عمل کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا در مورد دیدار با پاختاکور گفت: انشاالله که دست پر به ایران برگردیم و نماینده شایسته ای باشیم. یک عده جوان با انگیزه در نفت دور هم جمع شده اند که تمام تلاششان را برای موفقیت این تیم انجام می‌ دهند. اگر بتوانیم از پاختاکور با توجه به اینکه میهمان هستیم یک امتیاز بگیریم خوب است.

او در مورد گروهی که نفت در آن قرار دارد و برخی از آن به عنوان گروه مرگ یاد می‌ کنند، ادامه داد: صددرصد گروهمان خیلی سخت است اما با تمرکز بالا وارد این مسابقات می‌شویم. ما الجیش را در حالتی بردیم که شرایط به مراتب سخت تر و استرس بیشتر بود. پس بعید نیست که بتوانیم ازبکستان را هم شکست دهیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که نفت‌تهران می‌ تواند طلسم ناکامی بودن تیم های ایرانی در آسیا را بشکنند و به فینال برسند، پاسخ داد: ما نباید این قضیه را حساس کنیم. ایرانی ها توانایی اینکه در آسیا خوب عمل کنند را دارند. شرایط تیم ما خیلی عالی است امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

هافبک نفت در مورد مشکلات مالی شان گفت: درست است مشکل مالی داریم اما قول داده اند که برطرف شود. مدیران نفت آدم های بدقولی نیستند انشالله که بتوانند خیلی زود پول به دست ما برسانند.

کامیابی نیا در پایان در مورد جدایی پورعلی‌گنجی از تیمشان افزود: به شخصه خیلی دوست داشتم مرتضی به اروپا برود اما او رفت چین بازی کند تا این مساله پلی باشد برای حضورش در اروپا امیدوارم که او موفق و نماینده خوبی برای سایر بازیکنان ایرانی باشد و بتواند در تیم جدیدش خوب کار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها