کد خبر: ۲۹۸۵۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
ونسان کمپاني، کاپيتان منچسترسيتي، معتقد است که دليلي براي ترس از بارسا ندارند زيرا ديدار مقابل استوک سيتي در خانه استوک، ترسناک تر از تقابل با کاتالان‌هاست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، سیتی مثل سال گذشته، در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باید به مصاف بارسلونا برود. سال گذشته، شاگردان پیگرینی ، در مجموع، 4-1 مغلوب بارسا شدند ولی با این حال، کمپانی معتقد است که دیدار خارج از خانه مقابل استوک، سخت تر از دیدار مقابل بارساست.

او گفت:" فکر نمی‌کنم توانایی های آنها طوری باشد که تمام طول بازی برای شما مشکل ایجاد کنند. بازی‌های سخت تری هم مثل دیدار خارج از خانه مقابل استوک سیتی وجود دارد. با این حال بارسا تیمی است که می‌تواند در یک ثانیه سرونوشت بازی را عوض کند. آنها تیمی ویژه با بازیکنانی ویژه هستند. بیش از هر تیم دیگری بازیکنانی دارند که می‌توانند با یک ضربه جادویی، بازی را به پایان برسانند. ولی من برای این فوتبالیست شدم که در چنین بازی‌هایی حضور داشته باشم. روزی که برای بازی در چنین دیدار‌هایی بی میل باشم، مطمئنا در جای درستی قرار ندارم. دیدار بعدی، دیدار بزرگی است و از آن دسته بازی‌هایی که اگر روز خوب ما باشد، شب ویژه ای رقم خواهد خورد. بنابراین باید خودمان را برایش آماده کنیم و فکر می‌کنم همه آماده هستند. از آنها ترسی نداریم. در چنین سطحی از فوتبال، با ترس از یک مهاجم وارد زمین نمی‌شوند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها