کد خبر: ۲۹۸۳۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق، يکشنبه در ديدار با فرمانده نيروهاي مرکزي ارتش آمريکا، درخصوص کمک‌هايي که توسط هواپيماهاي اين کشور براي گروه تروريستي داعش در مناطق عملياتي پرتاب شده است، توضيح خواست.

به گزارش «أين»، «عمار الحکيم» رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق، روز گذشته در دفترش در بغداد با ژنرال «لويد استون» فرمانده نيروهاي مرکزي آمريکا و هيئت همراه وي ديدار کرد.
الحکيم در اين ديدار از اين ژنرال آمريکايي خواست توضيحاتي درخصوص گزارش‌هاي رسانه‌اي که از اقدام جنگنده‌هاي آمريکايي به پرتاب کمک‌هايي به گروهک تروريستي داعش در مناطق عملياتي سخن مي‌گويند، توضيحاتي ارائه دهد.
دفتر مجلس اعلاي اسلامي عراق در بيانيه‌اي در اين‌باره اعلام کرد «الحکيم در اين ديدار که با حضور "مک کورک" معاون وزير خارجه آمريکا و "استوارت جونز" سفير آمريکا در بغداد برگزارش شد، بر اهميت يکپارچه کردن تلاش‌ها براي مبارزه با گروهک تروريستي داعش تأکيد کرد.»
براساس اين بيانيه، الحکيم با بيان اينکه ايالات متحده آمريکا بايستي نقش موثرتري در امر نابودي تروريسم صورت دهد، توضيحات درخصوص گزارش‌هاي رسانه‌اي که از کمک‌هاي جنگنده‌هاي آمريکا براي داعش در عراق حکايت دارند، «خواستار شد».
اين بيانيه مي افزايد، «طرفين تحولات امنيتي منطقه و نيز رويدادهاي ليبي، يمن و بحرين را مورد بحث و بررسي قرار دادند.»
از سوي ديگر، اوستن هرگونه تماس بين نيروهاي آمريکايي و داعش و يا کمک‌هاي پرتاب شده توسط جنگنده‌هاي آمريکايي در مناطق تحت اشغال داعش را رد و تأکيد کرد گزينه‌اي جز نابودي داعش وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها