کد خبر: ۲۹۸۱۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
در دربي اصفهان رحمان احمدي دروازه بان سپاهان از سوي داور بازي اخراج شد و شهاب گردان به جاي او درون دروازه ايستاد.به اعتقاد حسين فرکي سرمربي سپاهان اين دروازه بان توانست انتظارات را برآورد کند و دو، سه موقعيت هم گرفت.
به گزارش پایگاه 598،شهاب گردان که بعد از مدت ها در این بازی به میدان رفت در خصوص شرایط خودش با "ورزش سه" گفت و گویی انجام داد:

باید 3 امتیاز را می گرفتیم

باید در این بازی سه امتیاز را می گرفتیم چون در زمین خودمان بازی می کردیم و می توانستیم با این 3 امتیاز صدرنشین شویم. روند بازی در نیمه اول خوب بود و به نفع مان بود که گل های دیگری هم می زدیم اما بعد از 10 نفره شدن خوب کار کردیم. فکر می کنم در نیمه دوم می توانستیم همانطور که آقای فرکی گفتند هم بازنده باشیم و هم برنده. ذوب آهن بعد از چند سالی که افت داشت در این فصل واقعا خوب شده و تیم یکدستی دارد. این تیم می تواند به رده های بالای جدول هم برسد. به هر حال نتیجه مساوی هم در این بازی بد نبود.

سپاهان شانس ندارد

در شرایطی که استقلال و فولاد نتیجه نگرفتند می توانستیم در جدول صدرنشین شویم.حتی اواخر بازی شیمبا و حاج صفی موقعیت داشتند. اگر در بازی هایمان خوش شانس تر بودیم جریان فرق می کرد. اما نوبت سپاهان هم می شود که یک شانس فوق العاده بیاورد و در هفته های آخر این اتفاقات می افتد که بتوانیم قهرمان شویم.

از خودم راضی بودم

شرایط بازی اینطور بود که رحمان اخراج شد و من وارد زمین شدم و گزینه دیگری هم وجود نداشت. فکر می کنم توانستم خوب کار کنم و با توجه به اینکه مدت ها بازی نکرده بودم و بدون گرم کردن به زمین رفتم توانستم دو، سه موقعیت بگیرم. هم خودم راضی بودم و هم هواداران از عملکردم راضی بودند.برای بازی بعدی که رحمان نیست 2 دروازه بان خوب دیگر هم داریم که اگر آقای فرکی صلاح بدانند بازی می کنم.

خطا روی رضایی پنالتی نبود

اتفاقا خطایی که در محوطه جریمه سپاهان اتفاق افتاد جلوی چشم من بود و این صحنه را خوب دیدم. یک برخورد طبیعی بود . عبدالله کرمی و کاوه رضایی با هم می دویدند وبا هم برخورد کردند و زمین خوردند. اصلا خطا نبود و البته مهاجم ذوب آهن هم قصد تمارض نداشت.مطمئن باشید اگر این صحنه خطا بود حتما می گفتم.

شرایطم در سپاهان نرمال نیست

شرایط خودم که در سپاهان زیاد خوب و نرمال نیست. از اینکه در این بازی به تیمم کمک کردم خوشحال هستم اما در واقع مجبور شدند من را بازی بدهند و مساله ای نیست که خیلی برایم خوشحال کننده باشم. به هر حال من تمریناتم را می کنم و کادر فنی بخواهد من بازی می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها