کد خبر: ۲۹۷۷۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
ورزش 3/ سجاد شهباززاده مهاجم استقلال معتقد است که در ديدار مقابل گسترش فولاد موقعيت چنداني براي گلزني نداشت.
شهباززاده گفت: متاسفانه بازي ما در مقابل گسترش ديدار خوبي از آب درنيامد. هوا خيلي سرد بود، باد سردي هم مي‌ وزيد که يک طرفه به نفع گسترش بود اميدوارم در هفته هاي آينده بتوانيم پيروز ميدان باشيم.
3 امتياز خوب در تبريز از دست داديم
متاسفانه در اين ديدار زياد موقعيت نداشتم که گل بزنم. براي استقلال فرصت خوبي در اين بازي بود تا بتواند با گل زدن به گسترش تفاضل گل خود را بهتر کند تا در انتهاي فصل بتواند از اين موقعيت استفاده کند. اما متاسفانه ما سه امتياز خوب را از دست داديم. به هر حال بازي کردن در مقابل تيم هاي پايين جدول هم، سختي هاي خاص خودش را دارد. متاسفانه ما اين بازي را از ابتدا خوب شروع نکرديم و همين روند ادامه پيدا کرد.
نوسانات نيم فصل اول گذشته است
شهباززاده در پاسخ به اين سوال که استقلال در نيم فصل اول هم نوسانات زيادي داشت پاسخ داد که؛ ما به غير از نيم فصل نخست که در چند بازي به صورت ممتد باختيم ديگر چنين روندي را نداشتيم. يعني يک مقطع کوتاهي استقلال خوب نبود که به نظر من براي هر تيمي اين مساله پيش مي‌ آيد، اميدوارم در آينده بتوانيم جبران کنيم.
آقا رضا بزرگوار است که دوست دارد من آقاي گل شوم
آقاي عنايتي در مصاحبه اي گفته بودند که من دوست دارم آقاي گل شوم، به عقيده من بزرگي آقارضا را مي‌رساند همچنين همه هم تيم هاي خوب و بزرگوارم را.من هم تمام تلاشم را به عنوان يک مهاجم مي‌ کنم تا گل بزنم چون اين وظيفه من است. اما اولويت من قهرماني استقلال است.
حرفي براي گفتن ندارم
همه از من مي‌ پرسند چرا اينقدر کم مصاحبه مي‌ کنم به عقيده من بي حاشيه بودن غيرعادي نيست. اين حاشيه دار بودن است که غيرعادي است. من حرف خاصي براي گفتن ندارم و بيشتر تمرکزم را روي بازي خودم و نتيجه گرفتن استقلال مي‌ گذارم چون براي من اولويت هواداران استقلال هستند که خوشحال شوند. کسب عنوان آقاي گلي هم سخت است اما من هم تمام تلاشم را مي‌ کنم تا بعداز پيروزي استقلال بتوانم به اين عنوان برسم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها