کد خبر: ۲۹۷۰۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
رضا عنايتي مهاجم استقلال در جواب علي سامره دوست و همبازي سابقش که گفته بود او الان بايد دندان مصنوعي بخرد و هنوز دارد بازي مي‌ کند، پاسخ داد که از قول من به سامره بگوييد تا روزي که تو مو بکاري من بازي مي‌ کنم.
به گزارش پایگاه 598،عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: به عقیده من اتفاقی که برای پدیده افتاده واقعا حیف است. من هیچ کاری از دستم در این مورد برنمی آید به جز این برای آنها دعا کنم اگر این مشکل برای آنها ادامه پیدا کند، روحیه تیمی پایین می‌ آید. الان پدیده خوب نتیجه می‌ گیرد، دوست ندارم اتفاقی که برای ابومسلم افتاد در مورد این تیم هم تکرار شود. بهتر است که این تیم به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شود تا دل مردم مشهد شاد شود.

زمانی که از پدیده جدا شدم هیچ مشکلی نداشتم
زمانی که من از پدیده جدا می‌ شدم این تیم هیچ مشکلی نداشت و من از این جریان بی اطلاع بودم. قرارداد من با تیم پدیده هم کاملا تسویه شد و من الان از این تیم هیچ طلبی ندارم. تنها خواسته هم این است که مسوولین به مشکل این تیم رسیدگی کنند تا تیم شهرم هر چه زودتر بتواند مثل گذشته در لیگ پرتوان ظاهر شود.

بازی با گسترش فوق العاده سخت است
ما در استقلال در مورد حریفانمان اصلا اینطور فکر نمی‌ کنم که مثلا فلان تیم چون ته جدولی است پس صددرصد بازی را می‌ بریم چون در نیم فصل دوم شرایط متفاوت است و همه تیم ها برای جبران به زمین می‌ آیند. در نقل و انتقالات هم فکر می‌کنم همه تیم ها مشکلاتشان را پوشش دادند و به عقیده من اتفاقا بازی مقابل گسترش فولاد در تبریز فوق العاده سخت است، مخصوصا که ما بازی این تیم را دیده ایم. آنها با وجود اینکه نتایج خوبی نمی‌ گیرند اما خوب فوتبال بازی می‌کنند.

تمام تیم ها منتظر لغزش استقلال هستند
تمام تیم ها منتظر لغزش استقلال هستند برای همین تفاضل گل یعنی گل های زده و خورده برای ما اهمیت ویژه ای دارد چون اگر به جدول نگاه کنید الان استقلال به لطف همین تفاضل گلش است که در جایگاه دوم قرار دارد. با توجه به اینکه رقابت ها در بالای جدول هم بسیار سخت دنبال می‌ شود، ما اول دنبال 3 امتیاز هستیم که از همه چیز مهمتر است و پس از آن به بالا بردن تفاضل گل فکر می‌ کنیم.

تا حدودی انتظارات را برآورده کردم
همه به من لطف دارند که معتقدند با حضور من در استقلال شرایط بهتر شده است. به هر حال من 14، 15 سالی است که من در لیگ‌ ایران و خارج از کشور در هر بازی تمام توانم را برای موفقیت تیمم گذاشتم. مهم این است که کار تیمی انجام شود. با توجه به نظر موافق کارشناس ها من خودم هم فکر می‌ کنم تا حدودی توانسته ام انتظارات را برآورده کنم.

شهباززاده یا آرش آقای گل شوند
سجاد شهباززاده یک بازیکن انرژیک و از جوانان فوق العاده تیم است من هم دوست دارم به او کمک کنم تا باز هم از استقلال یک آقای گل بیرون بیاید. تمام بازیکنان استقلال تمام تلاششان را به کار می‌ گیرند تا تیم موفق شود و من امیدوارم که شهباززاده یا آرش فرقی نمی‌ کند، یک بازیکن از استقلال آقای گل شود.

تا وقتی مو بکاری در لیگ بازی می‌ کنم
عنایتی در جواب علی سامره که گفته بود الان بهتر است رضا عنایتی به جای بازی کردن در لیگ دندان مصنوعی بگذارد پاسخ داد که؛ از قول من به آقای سامره که از دوستان نزدیک و خوب من است بگویید تا وقتی مو بکاری من باز هم در لیگ بازی می‌ کنم.(می‌ خندد)ما هر دو دوست هستیم این حرف ها هم از روی شوخی است نه من خودم به کسی توهین کرده ام نه زبانم چرخیده که به کسی توهین کنیم چون همه ما آدم هستیم و به اندازه ای که لیاقت داشتیم به حقمان رسیده ایم و من اعتقاد ندارم که به هر چیزی متوسل شود تا به خواسته هایش برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها