کد خبر: ۲۹۶۶۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اردوي انتخابي تيم فوتبال دانش آموزي زير 11سال ايران زير نظر مهدي مهدوي‌کيا سفير المپيادهاي درون مدرسه اي وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاري است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش مدارس کشور، پس از انتصاب مهدی مهدوی‌کیا به عنوان سفیر المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای کشور اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر 11سال دانش‌آموزی ایران با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت و فدراسیون ورزش مدارس کشور زیر نظر مهدوی کیا و علی دوستی مهر در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است.

در این اردو که تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد برترین‌های المپیادهای ورزش مدارس استان‌ها بنا به سهمیه‌هایی در نظر گرفته شده از سوی انجمن فوتبال فدراسیون ورزش مدارس کشور وارد کمپ شده و پس از حضور در اردوی انتخابی، بهترین هایشان شناسایی می‌شوند.

مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون ورزش مدارس از روند برگزاری این اردو ابراز رضایت کرده و گفت: بازیکنان برگزیده استان‌ها با حضور در اردو توسط تیم استعدادیاب خودمان به دقت مورد ارزیابی قرار گرفته که این روند رضایت بخش بوده و ثابت شد که فوتبال ایران دارای گنجینه‌های دانش آموزی عظیمی است که آینده‌ساز فوتبال این مملکت خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها