کد خبر: ۲۹۶۶۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
گسترشي ها اين هفته در يک بازي حساس به مصاف آبي‌پوشان تهران مي‌ روند. آنها که در بازي هاي اخير نتايج خوبي نگرفته اند، چشم به سه امتياز اين ديدار دوخته اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، داود نوشی صوفیانی در مورد شرایط گسترش فولاد گفت: تمرینات خوبی را انجام می‌ دهیم تا بتوانیم 3 امتیاز بازی با استقلال را بگیریم. در دیدار با نفت‌مسجدسلیمان هم می‌ توانستیم پیروز شویم اما آب و هوا روی بازی تاثیر گذاشت، در ضمن نفتی ها هم برای گرفتن یک امتیاز آمده بودند و فقط دفاع می‌ کردند. کلا بازی از کیفیت خوبی برخوردار نبود و ما نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او در مورد دیدار با استقلال ادامه داد: اگر روز بچه ها باشد و بتوانیم یک فوتبال خوب انجام دهیم، پیروز میدان خواهیم شد. خدا را شکر مصدومان و محرومان هم رسیدند.

گلر آبی‌پوشان تبریز در مورد مهاجمان خطرناکی که استقلال دارد و این قضیه کار او و خط دفاع را سخت نمی‌ کند، نظرش را اینگونه بیان کرد: صددرصد استقلال از مهاجمان قابلی برخوردار است، انشاالله بتوانیم با کمک دفاع و کل بچه ها روز خوبی را سپری کنیم و سد محکمی در برابر حملات استقلال باشیم.

صوفیانی در پایان دلیل نتیجه نگرفتن گسترش در بازی های اخیر را اینگونه بیان کرد: رتبه ما در جدول نشان دهنده فوتبالی که ارائه می‌ دهیم نیست. شاید چون از اول فصل شرایطمان زیاد خوب نبوده الان دچار استرس شدیم ولی تیم ما هم بازیکنان بزرگی دارد، هم خوب فوتبال بازی می‌ کند، پس ما بر مدعی قهرمانی یعنی استقلال غلبه می‌ کنیم تا از این شرایط فاصله بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها