کد خبر: ۲۹۶۶۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
مدافع صباي‌قم اميدوار است بدشانسي‌هاي تيمش از اين هفته و مقابل پرسپوليس تمام شود تا آنها بتوانند به روزهاي اوج خود بازگردند.
به گزارش پایگاه 598،روزبه چشمی در گفت‌وگو با "ورزش سه" شرایط تیم ملی امید را بعد از حضور کاشانی و خاکپور بهتر می‌داند چرا که معتقد است اردوها و بازی‌های تدارکاتی منظم‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

بد شانس هستیم

بدشانسی عامل اصلی نتایج ضعیف صبا در هفته اخیر بوده است. مقابل ملوان با اشتباه فردی دقیقه 91 گل خوردیم. بازی پدیده که حداقل باید 2 بر صفر برنده می‌شدیم توپ‌ها به تیرک می‌خورد یا موقعیت‌ها از بین می‌رفت. برابر نفت مسجد سلیمان حق ما باخت نبود و در تک حمله تیم حریف نتیجه را واگذار کردیم. تمامی این اتفاقات نشان از بدشانسی صبا در هفته‌های اخیر دارد. در دیدار با تراکتورسازی داوری تاثیر زیادی در شکست ما داشت. خیلی راحت گل می‌خوریم و خیلی سخت گل می‌زنیم. امیدوارم بدشانسی‌ها تمام شود تا بتوانیم مقابل پرسولیس 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

فنی مشکل نداریم

با اینکه تغییر سرمربی داشتیم و چند بازیکن در نیم‌فصل از دست دادیم اما از نظر فنی خوب خوب کار می‌کنیم و فقط بدشانسی داشتیم که در هفته‌های گذشته نتیجه نگرفتیم. موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کنیم و از نظر دفاعی عملکرد قابل قبولی داریم اما متاسفانه گل‌های بدی می‌خوریم و می‌بازیم.

اشتباهات داوری زیاد شده است

اشتباه داوری جزئی از فوتبال است اما در هفته‌های اخیر این اتفاق زیاد تکرار می‌شود. اوج اشتباهات داوری را در بازی صبا و تراکتورسازی دیدیم که بعضی از آنها کاملا روی نتیجه بازی تاثیر گذار بود. ممکن است داوران اشتباه داشته باشند اما وقتی سوت اشتباه آنها در برد و باخت تیم‌ها موثر شود، درست نیست.

تمرین گلزنی مهاجمان صبا

بازیکنان هجومی ما هر روز در تمرینات برای رفع مشکل گلزنی تلاش می‌کنند. نفرات خوبی داریم اما نمی‌دانم چرا چنین نتایجی برای صبا در هفته‌های گذشته رقم خورد. امیدوارم از این هفته طلسم گل نزدن‌های خط حمله ما شکسته شود و آنها نیز با دقت بیشتری موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند. اگر بدشانسی‌ها دست از سر ما بردارند همه چیز درست می‌شود.

بردهای ما از بازی با پرسپولیس شروع می‌شود

صد در صد می‌توانیم به روزهای خوب خود برگردیم. صبا بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و از پتانسیل بالایی در صعود به رتبه‌های بالاتر برخوردار است. امیدوارم از بازی این هفته مقابل پرسپولیس بردهای تیم آغاز شود تا بتوانیم بدشانسی هفته‌های اخیر را جبران کنیم و شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.

مساوی به کار کسی نمی‌آید

بازی حساسی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت چون آنها هفته گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشتند و روحیه بهتری نسبت به ما دارند اما صبا فقط برای 3 امتیاز بازی می‌کند چون مساوی هم به کار ما نمی‌آید. پرسپولیس هم باتوجه به امتیاز میزبانی فقط برای برد بازی خواهد کرد ولی ما باید تمرکز لازم را داشته باشیم تا بتوانیم به ناکامی‌های صبا خاتمه دهیم. همچنین باید این هفته را با برد پشت سر بگذاریم تا شرایط روحی بازیکنان بهبود پیدا کند.

خریدهای جدید هماهنگ شدند

متاسفانه نفرات خوبی در نیم‌فصل از تیم رفتند اما تیم هم در پست‌هایی که نیاز داشت و باتوجه به بودجه‌اش خرید کرد. فکر می‌کنم هماهنگی بازیکنان جدید با تیم زمان‌بر بود اما در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و در تعطیلات و تمرنیات اخیر آنها تقریبا با تیم هماهنگ شده‌اند. باتوجه به جدایی بازیکنان هجومی، بیشتر در این پست نفرات جدید جذب کردیم که امیدوارم آنها در ادامه فصل به صبا کمک کنند.

شرایط خوب تیم ملی امید

با کادر مدیریتی آقای کاشانی و کادر فنی آقای خاکپور شرایط تیم‌ملی امید بهتر شده است و اردوهای بهتری و منظم‌تری نسبت به گذشته برگزار کردیم. بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم و تدارک دیده شده است می‌تواند باعث موفقیت تیم امید شود. امیدوارم شرایط همین گونه ادامه داشته باشد تا برای بازی‌های انتخابی فروردین‌ماه بازیکنان با آمادگی کامل حضور پیدا کنند تا بتوانیم به مرحله مقدماتی صعود کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها