کد خبر: ۲۹۶۵۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۱     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
نخستین همایش نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور 4 اسفند توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در سالن اجتماعات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ساعت 9 الی 17 برگزار می‌شود.

محمود عسگری آزاد، جانشین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علی صفدری معاون تحول اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، محمد هاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن در این همایش که با شرکت مجموعه ای مدیران بانک‌های کشور و اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل بانک ها و مدیران بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود به سخنرانی خواهند پرداخت. دکتر آرین قلی پور عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دکتر بهروز قلیچ‌لی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی نیز سایر سخنرانان این همایش خواهند بود.

 به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ بسترسازی به منظور توسعه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در شبکه بانکی کشور، بهبود بهره وری نظام بانکی کشور با استفاده از نظام مشارکت کارکنان، نهادینه سازی اندیشه نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد ها در بدنه نظام برنامه ریزی استراتژیک شبکه بانکی کشورو شناسائی مؤلفه ها و توانمندسازهای سازمانی موفقیت نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور و وضعیت جاری از جمله اهداف این همایش است.

 27 بهمن 1393 آخرین مهلت ارسال اصل مقالات به این همایش بود و 30 بهمن ماه نیز نتایج نهایی پذیرش مقالات در همایش اعلام خواهد شد.
مدیران نظام پیشنهادهای بانک ها و سایر علاقمندان تا دوم اسفند فرصت دارند با ثبت نام در سایت همایش به نشانیwww.conf.ibi.ac.ir/9311  و یا ارسال درخواست به دبیرخانه همایش برای شرکت اقدام نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها