کد خبر: ۲۹۶۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۷ آذر ۱۳۹۰
مسئولان برگزارکننده این دوره از مراسم اهدای جوایز «بهترین فیلم به انتخاب منتقدان» روز گذشته اعلام کردند که با اهدای جایزه ای ویژه به مارتین اسکورسیزی از این کارگردان و تهیه کننده صاحب نام قدردانی می کنند.
سرويس نقد رسانه 598؛
به گزارش خبرگزاری سینمای ایران (سینما پرس)، مارتین اسکورسیزی؛ کارگردان فیلم های سینمایی «گوودفلاز» (Goodfellas)، «دیپارتد» (The Departed)، «جزیره شاتر» (Shutter Island) و «راننده تاکسی» (Taxi Driver) با دریافت جایزه ای ویژه مورد قدردانی مسئولان برگزارکننده هفدهمین دوره مراسم اهدای جوایز «بهترین فیلم به انتخاب منتقدان» (Critics` Choice Movie Awards) قرار می گیرد.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، اسکورسیزی طی مراسمی که در تاریخ 12 ژانویه (22 دی) زمستان سال جاری و در هالیوود برگزار می شود، جایزه خود را دریافت می کند.

آخرین ساخته اسکورسیزی به نام «هوگو» (Hugo) که در حال حاضر روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان است، چندی پیش توانست جایزه بهترین فیلم مراسم اهدای جوایز «انجمن ملی منتقدان» را به خود اختصاص دهد.

جان لوگان براساس رمانی از برایان سلزنیک فیلمنامه «هوگو» را نوشته است و این فیلم سینمایی که داستان آن در دهه 30 میلادی و در پاریس اتفاق می افتد، ماجراهای عجیبی را به تصویر می کشد که برای یک پسر بچه یتیم که در ایستگاه قطار زندگی می کند، رخ می دهد.

همچنین مارتین اسکورسیزی برای ساخت فیلم سینمایی «هوگو» عنوان بهترین کارگردان این انجمن را نیز از آن خود کرد.

فیلم های سینمایی «دار و دسته نیویورکی» (Gangs of New york)، «پادشاه کمدی» (The King of Comedy) و «خلبان» (The Aviator) دیگر آثار مطرح و برجسته ای هستند که اسکورسیزی ساخت آن ها را برعهده داشته است.

همچنین مارتین اسکورسیزی پیش از این در سال 2007 میلادی برای ساخت فیلم سینمایی «دیپارتد» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها