کد خبر: ۲۹۶۴۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
فارس/ کاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: شرايط تيم ما از لحاظ مالي اصلا خوب نيست ولي به عشق هواداران استقلال براي قهرماني مي‌جنگيم.
رضا عنايتي در خصوص آخرين شرايط تيم فوتبال استقلال قبل از ديدار با گسترش فولاد تبريز صحبت‌هاي زير را انجام داد.
ابتدا از شرايط استقلال توضيح بده.
شرايط خوبي داريم و تمرينات خوبي را هم پشت سر گذاشتيم. ما از حساسيت ليگ کاملا آگاهي داريم و اميدواريم که از مسابقه روز جمعه هم با نتيجه خوب بيرون بياييم. رقباي ما هم شرايط خوبي دارند و ما هم بايد حواسمان به اين موضوع باشد.
حتما مي‌دانيد که گسترش فولاد با کمالوند تنها يک بازي را برنده شده و اين موضوع کار شما را سخت مي‌کند.
صد در صد همينطور است. استقلال و پرسپوليس براي رقباي ما بحث ديگري دارند و تمام تيم‌ها حاضر هستند يک بازي قبل و يک بازي بعد از ديدار با استقلال و پرسپوليس را ببازند اما در اين بازي‌ها نتيجه بگيرند. کار ما در تبريز علاوه بر شرايط آب و هوايي و زمين از لحاظ فني هم سخت خواهد بود.
عده‌اي مي گويند بازي‌هاي سخت استقلال شروع نشده نظر شما چيست؟
من اصلا موافق نيستم چون همه بازي‌ها سخت است. در نيم‌فصل دوم همه تيم‌ها نسبت به هم شناخت دارند و مطمئنا اين موضوع کار ما را سخت مي‌کند. تيم‌هاي حريف مطمئنا خطرناک ظاهر مي‌شوند و جا براي جبران سخت‌تر خواهد بود. ما به هيچ عنوان بازي آسان نداريم و به نظر من مطرح کردن چنين بحثي اصلا درست نيست و باعث مي‌شود تمرکز ما بر هم بريزد.
شما رقباي استقلال را در راه قهرماني چه تيم‌هايي مي‌دانيد؟
تيم‌هاي بالاي جدول مثل سپاهان که چند سال است خودش را به فوتبال ايران ديکته کرده و همچنين فولاد و تراکتورسازي رقباي اصلي ما هستند. اين مسئله کار ما را سخت مي‌کند.
امير قلعه‌نويي مرتب از شما و بزرگان تيم صحبت مي‌کند و مدعي است شما باعث همدلي در استقلال هستيد. نظرتان دراين باره چيست؟
شما من را مي‌شناسيد و مي‌دانيد در همه تيم‌ها هر وقت مسئوليت داشتم کارم سخت‌تر بوده اما به لطف خدا کار را جلو برده‌ام. شرايط مالي تيم ما اصلا خوب نيست ولي هدفمان قهرماني است. بازيکنان هم به عشق اين هواداران به ميدان مي‌رود و ما بايد شرايط آنها را درک کنيم. وقتي تيمي تا دقيقه 94 تلاش مي‌کند اين نشان مي‌دهد که چقدر براي هوادارش مهم است چون معمولا مي‌گويند وقتي پول نباشد بازيکن با دل و جان کار نمي کند اما استقلال اين روزها همه جوره در زمين تلاش مي‌کند تا به موفقيت برسد.
گفته مي‌شود شما حتي يک ريال هم از استقلال نگرفته‌ايد درست است؟
شايد باور نکنيد من اصلا مبلغ قراردادم را نمي‌دانم و تا همين حالا که با شما صحبت مي‌کنم نه يک ريالي گرفته‌ام و نه زنگ زده‌ام تا بپرسم قراردادم چقدر است. همين که هواداران به ما احترام مي‌گذارند براي من قابل ستايش است و اميدوار هستم که تا روزي که مي‌توانند براي اين تيم مثمرثمر باشم چون هرچه دارم از استقلال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها