کد خبر: ۲۹۶۲۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
توني کروس هافبک دفاعي ارزشمند رئال مادريد که تابستان گذشته از بايرن به رئال پيوست، فردا همراه رئال براي مصاف با شالکه به کشورش باز مي گردد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، کروس که در رئال مادرید به سرعت خودش را وفق داد، نقش موثری در صدرنشینی این تیم در لالیگا و صعود مقتدرانه این تیم به یک هشتم لیگ قهرمانان ایفا کرده است.

این بازیکن آلمانی، در مصاحبه با وبسایت فیفا در مورد جدال حساس روز چهارشنبه رئال مادرید و شالکه گفت:" شالکه با مربی جدیدش به دنبال رسیدن به مکان های بالای جدول در بوندسلیگاست. با آمدن دی متئو، آنها در خط دفاعی تیم منسجم تری شده اند. ما متاسفانه بازیکنان مصدوم زیادی داریم و فکر می کنم دو جدال سخت را با شالکه خواهیم داشت. هدف ما پیروزی در هر دو بازی و صعود است اما باید مراقب این تیم باشیم."

کروس در مورد دوران حضورش در رئال و تفاوت های بین رئال مادرید و بایرن گفت:" روزهای ابتدایی حضورم در رئال دیگر گذشته و من الان کاملا با جو رئال وفق پیدا کرده ام. در حال حاضر صدرنشین لالیگا هستیم و برای صعود به یک چهارم لیگ قهرمانان نیز شانس بالایی داریم. بین بایرن و رئال، تفاوت زیادی وجود ندارد. برای وفق پیدا کردن با شرایط رئال مادرید کار سختی نداشتم چرا که من از تیم کوچکی به رئال نیامده بودم. در واقع من باشگاهی بزرگ را به مقصد یک باشگاه بزرگ دیگر ترک کردم. دو تیم از لحاظ سبک بازی البته تفاوت هایی دارند که این به دیدگاه های سرمربیان دو تیم بر می گردد. هر مربی ایده های تاکتیکی مخصوص به خودش را دارد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها