کد خبر: ۲۹۶۲۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
علي سامره مربي نوجوانان استقلال عنوان کرد که در حال حاضر براي کسب مقام سومي مي جنگد و قصد ندارد قراردادش را با اين تيم تمديد کند.
به گزارش پایگاه 598،سامره در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در حال حاضر با تیم نوجوانان استقلال در رده پنجم جدول است. سه دیدار آینده ما برابر تیمهای پیام، راه آهن و شهرداری قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما با شکست این تیمها می توانیم نهایتا در رده سوم جدول قرار بگیریم.

او ادامه داد: مشخص است که همه بازیکنان ما استعداد خوبی دارند. اما متاسفانه باشگاهها بستر مناسب برای رشد و پیشرفت رده سنی پایه ها را فراهم نمی آورد. بعد هم می بینیم که که از نتیجه نگرفتن تیمهای باشگاهی در آسیا و همچنین تیم ملی در جام ملتها و جام جهانی انتقاد می شود. بهتر است که وزارت ورزش و فدراسیون همه باشگاهها را ملزم به تشکیل و برنامه ریزی برای تیمهای پایه کنند. یعنی ما باید بتوانیم استعداد ها را در تمام کشور شناسایی و آن را در جهت درست پرورش دهیم. باید روی تیمها یپایه سرمایه گذاری مناسبی صورت بگیرد تا آنها به نتیجه مطلوب برسند.

سامره با اشاره به نتایج استقلال در لیگ برتر، گفت: تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس مواقعی هست که به مشکل بر می خورند . اما اگر بتوانند در آرامش باشند به مرور زمان به نتیجه می رسند. در مورد حضور عنایتی هم فکر می کنم بعضی ها ژن خاصی دارند که می توانند خودشان را از لحاظ روحی در سطح بالایی قرا دهند.برای همین هم عنایتی با پنجاه سال سن بازی می کند. الان باید برود دندان مصنوعی بگذارد(می خندد) هر چند که به نسبت گذشته از دوندگی اش کم شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها