کد خبر: ۲۹۶۲۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
هافبک هجومي گسترش فولاد به تيمش خيلي اميدوار است واعتقاد دارد با کسب يک برد همه چيز به حالت عادي برمي گردد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، لئوناردو پیمنتا در مورد کسب تساوی مقابل نفت‌مسجدسلیمان گفت: بازی با نفت خیلی سخت بود چون آنها 11 نفره دفاع کردند وقتی یک تیمی اینطوری بازی می‌ کند یعنی آمده است تساوی بگیرد و برود. بنابراین بازی کردن مشکل می‌ شود ولی با این حال ما حمله و تلاش می‌ کردیم که گل بزنیم اما چون آنها لایه به لایه دفاع می‌ کردند فقط می‌ شد از طریق شروع مجددها ضربات ایستگاهی، کرنرها و یا اشتباهات حریف به گل برسد ولی معلوم بود آن تیمی که می‌ خواست برنده باشد ما بودیم.

او در مورد دیدار با استقلال در هفته پیش رو ادامه داد: بازی با استقلال از بازی با نفت راحت تر است چون این تیم شرایطش در جدول خوب است، فوتبال بازی می‌ کند. پس وقتی آنها هجومی بازی می‌ کنند، ما هم هجومی بازی کنیم. فوتبال قشنگی به نمایش گذاشته می‌ شود و کسانی که بازی ما با استقلال را ببینند قطعا لذت می‌ برند. آبی ها که مدعی قهرمانی هستند صددرصد پیروزی می‌ خواهند ما هم برای اینکه در پایین جدول فاصله مان را با رقیبانمان بیشتر کنیم باید حتما 3 امتیاز را بگیریم. بنابراین حتی انگیزه تیم ما ازاستقلال هم بیشتر است. امیدوارم هر تیمی که برای موفقیت بیشتر تلاش می‌ کند پیروز میدان باشد.

این بازیکن در همین رابطه ادامه داد: استقلال که بالای جدول قرار دارد و وضعیتش مشخص نیست، 10 بازی دیگر باقی مانده و ما حتما باید ببریم. بنابراین کاری به رتبه حریف در جدول نداریم. تمرینات و تفکر مجموعه روی این است که حتما ببریم و اینکه چه تیمی مقابل ما بازی می‌ کند، اصلا برای ما مهم نیست.

وقتی در پایان از پیمنتا سوال شد چرا گسترش نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، پاسخ داد: واقعا دلیلش را نمی‌ دانم. باشگاه همه امکانات را فراهم کرده اند و همه دارند تلاش می‌ کنند تا روند رو به جلویی داشته باشیم اما عواملی چون بدشانسی، عدم تمرکز در برخی از لحظات خاص باعث می‌ شود که نتیجه لازم را نگیریم. الان زمان آنکه منتظر بمانیم تا نتیجه بگیریم تمام شده و ما هیچ وقتی نداریم. امیدوارم که از این به بعد خوش شانس باشیم و دیگر باخت نیاوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها