کد خبر: ۲۹۵۸۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
کاپيتان استقلال ادعا مي‌ کند که در بازي با پيکان داوري ها به نفع استقلال نبوده و تيم هاي بازنده هميشه از اين شيوه استفاده مي‌ کنند.
به گزارش پایگاه 598،رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: همیشه تیم هایی که می‌ بازند، عادت کرده اند بحث داوری را پیش بکشند چون راحت ترین کار برای فرار از شکست همین است. داور مثل هر انسانی می‌ تواند اشتباه کند. من مهاجم ممکن است دروازه خالی را گل نکنم پس داور هم می‌ تواند در صحنه ای اشتباه کند مثل هر انسان دیگری.

او ادامه داد: همین بازی با پیکان را نگاه کرده باشید، آرش برهانی 30 متر با دروازه‌بان تک به تک بود و داور به اشتباه آفسایدش را اعلام کرد. اگر آن توپ را داور آفساید نمی‌ گرفت، من و آرش با دروازه‌بان تک به تک می‌ شدیم. پس شما ببینید که داوری اصلا به ضرر پیکان نبوده.

کاپیتان استقلال در مورد فشارهایی که در این مدت به استقلال آمده هم گفت: این موضوع طبیعی است و اصلا جای تعجب ندارد. ما بعد از یک نیم فصل که نتایج دور از انتظاری گرفتیم، حالا در نیم فصل دوم کاملا توانسته ایم خود ما به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی جا بزنیم و طبیعی است که خیلی ها دوست دارند آرامش ما را به هم بزنند. فقط من در جواب کسانی که نمی‌ خواهند استقلال قهرمان شود باید بگویم که آنها نمی‌ توانند تمرکز ما را به هم بریزند. ما راهمان را پیدا کرده ایم و می‌ خواهیم قهرمان شویم.

عنایتی در پایان گفت: ما به هیچ عنوان به این حرف ها توجه نداریم و فقط کسانی که برای ما حاشیه سازی می‌ کنند را به خدا واگذار می‌ کنیم. او خودش می‌ داند چطور این صحبت ها را بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها