کد خبر: ۲۹۵۸۵۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازيکنان ما کلا خوب اخراج مي‌شوند و بايد فکري براي اين مسئله کنيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، روح‌الله سیف‌اللهی در رابطه با شکست دو بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی پایاپایی از هر دو تیم مشاهده کردیم و در دو تیم مستحق کسب پیروزی بودند و بهتر بود که بازی با تساوی به پایان می‌رسید. این دومین شکست ما در نیم‌فصل دوم بود و نباید به باخت عادت کنیم. برای کسب 3 امتیاز به اصفهان رفتیم اما متاسفانه شکست خوردیم.

وی در مورد اعتراض مسئولان باشگاه به پنالتی‌ای که به سود این تیم گرفته نشد خاطرنشان کرد: صد در صد یک پنالتی برای ما گرفته نشد. صحنه پنالتی مقابل چشم من اتفاق افتاد. بازیکن ذوب‌آهن توپ را با دست به بیرون هل داد. حتی فیلم این اتفاق را هم دیدم. همانطور که کمک‌داور در نیمه اول برای ذوب‌آهن به خاطر خطایی که اتفاق افتاد پرچم زد می‌توانست در این سمت زمین هم برای ما پرچم بزند و خطای هند را هم اعلام کند.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا اخراج او از زمین درست بود، تصریح کرد: ضربه‌ای که من زدم خطا بود اما نه اینکه با کارت قرمز مستقیم اخراج شوم. هم من و هم بازیکن ذوب‌آهن برای زدن توپ رفتیم اما به دلیل اینکه پای من به بازیکن ذوب‌آهن خورد مستحق دریافت یک کارت زرد بودم نه اینکه از زمین اخراج شوم. متاسفانه داور با دادن کارت قرمز مستقیم من را اخراج کرد.

وی در مورد اینکه حرکتش بسیار خطرناک بوده و استوک او به کمر بازیکن ذوب‌آهن برخورد کرد خاطرنشان کرد: به هر حال فوتبال است و وقتی دو نفر برای توپی می‌روند این برخورد‌ها به وجود می‌آید اما من نمی‌خواستم بازیکن را بزنم. برای زدن توپ اقدام کردم ولی بازیکن ذوب‌آهن با سر توپ را زد و پای من به او خورد. جریمه اخراج سختگیرانه بود.

سیف‌اللهی در پاسخ به این سوال که در فصل جدید حدود 10 کارت زرد گرفته و چند بار از زمین اخراج شده و آیا فکر نمی‌کنند این آمار برای یک مهاجم خیلی زیاد است اظهار داشت: واقعا این آمار بد است. قبل از این با عبدالله ویسی (سرمربی استقلال خوزستان) صحبت کردم و به او قول داده بودم کارت زرد هم دریافت نکنم اما متاسفانه این اتفاق افتاد نمی‌دانم چرا شرایط اینطور شده است.

وی در مورد پاسخ به این سوال که بازیکنان تیم‌شان در کل خیلی خوب و راحت اخراج می‌شوند اظهار داشت: کلا بازیکنان ما خیلی خوب اخراج می‌شوند و این مسئله اصلا اتفاق خوبی نیست. خودم از این مسئله خیلی ناراحت هستم و واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد از مسئولان، کادر فنی و هواداران استقلال خوزستان به خاطر اخراجم عذرخواهی می‌کنم و به آنها قول می‌دهم که دیگر این اتفاق تکرار نشود.

مهاجم استقلال خوزستان در پایان در رابطه با دیدار هفته بیست و یکم تیمش مقابل ملوان گفت: یک بازی 6 امتیازی در پیش داریم و باید در این مسابقه پیروز شویم. حتی کسب نتیجه تساوی هم برای ما فایده‌ای ندارد. امیدوارم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و فکر می‌کنم صددرصد 6 امتیاز را کسب خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها