کد خبر: ۲۹۵۷۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: به دلیل بالا بودن غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون از حد مجاز، امروز هم هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، محمد رستگاری در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط کیفی هوای تهران، اظهارداشت: براساس اطلاعات حاصل از دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۱۱ صبح امروز، شاخص کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفته است.
 
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران افزود: بر همین اساس، شاخص کیفیت هوا درباره آلاینده‌های مونوکسید کربن، اوزون و دی‌اکسید گوگرد به ترتیب روی اعداد ۳۹، ۲۴ و ۲۵ قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: این در حال است که شاخص کیفیت هوا درباره آلاینده‌های ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون و ۲.۵ میکرون به ترتیب روی اعداد ۸۹ و ۱۲۳ قرار گرفته است.
 
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران خاطرنشان کرد: برهمین اساس توصیه می‌شود تا مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی، کودکان، سالمندان و زنان باردار از فعالیت‌های بدنی و ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها