کد خبر: ۲۹۵۶۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
خبرنگار مضروب توسط بازیکن پرسپولیس گفت: «این بازیکن، بارها علیه من در جمع بازیکنان حرف‌هایی به زبان آورده و من سکوت کرده‌ام.»

به گزارش پایگاه 598، به محض اتمام تمرین عصر دیروز پرسپولیس که یک دیدار تدارکاتی برای بازیکنان ذخیره بود، افشین اسماعیل‌‌زاده اقدام به کتک‌کاری با یک خبرنگار کرد.

 

اسماعیل‌‌زاده که پاسخگوی تلفن‌هایش از سوی این خبرنگار نبود، به محض اتمام تمرین به سراغ میلاد اعظمی، خبرنگار مزبور رفت و با بی‌احترامی، به جان این خبرنگار افتاد. اعضای پرسپولیس به خصوص محمود خوردبین سرپرست تیم و خبرنگاران حاضر در درفشی‌فر نیز شاهد و ناظر ماجرا بودند.

 

خوردبین در این مورد به ما گفت: «من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما گویا این خبرنگار، یک پیامک برای اسماعیل‌‌زاده فرستاده و در این پیامک نوشته چرا برای ما ناز می‌کنی، اسماعیل‌‌زاده هم شاکی شده و دست روی خبرنگار بلند کرده است. البته کار هر دو نفر جالب نبود اما ما به شدت با اسماعیل‌‌زاده برخورد می‌کنیم.»

 

همچنین میلاد اعظمی خبرنگار مضروب گفت: «من هیچ تقصیری نداشتم. این بازیکن، بارها علیه من در جمع بازیکنان حرف‌هایی به زبان آورده و من سکوت کرده‌ام. حتی وقتی به سراغم آمد، من هیچ حرفی به او نزدم، فقط گفتم با احترام با من صحبت کن اما این بازیکن به من سیلی زد و بعد هم مشت و لگد به سمتم پرتاب کرد. من هم فقط از خودم دفاع کردم.»

 

وی افزود: «کار ما، کار فرهنگی است. همواره در کنار پرسپولیسی‌ها بوده‌ایم و شایسته چنین رفتاری نیستیم. امیدوارم باشگاه پرسپولیس مقابل این بازیکن و رفتار زشتی که داشت، بایستد.»

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها