ايسنا/
معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام کرد: شرکت
ارتباطات سيار براي برطرفسازي اختلالات خود تا دهم اسفندماه زمان خواسته
است.
غلامرضا داداشزاده در گفتوگو با ايسنا، درباره زمان رفع
اختلالات اپراتور اول تلفن همراه توضيح داد: بر اساس آخرين مذاکرات و
هماهنگي با شرکت ارتباطات سيار، قرار شده است به اين شرکت براي حل مشکلات
مربوط به آنتن دهي تا دهم اسفند فرصت داده شود.
وي درعين حال عنوان
کرد: به هر حال اين شرکت ملزم است براي گسترش 3G در کشور فعاليتهاي خود را
دنبال کند و به هر صورت فعاليتهاي توسعهاي گاهي اختلالاتي را به دنبال
خواهد داشت.
معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات در پاسخ به اين سوال
که از مهرماه بهطور دائم زمانهايي براي حل اين مشکلات اعلام شده و در
نهايت با گذشت حدود شش ماه همچنان اين اختلالات ادامه دارد، اظهار کرد:
بررسيهايي که ما بر روي شاخصهاي همراه اول داشتهايم گوياي آن است که
وضعيت سرويسهاي اين اپراتور نسبت به آبانماه بهبود قابل توجهي پيدا کرده
است.
داداشزاده در پايان يادآور شد: ما در سازمان تنظيم مقررات
ارتباطات در دورههاي زماني مختلف بهطور آزمايشي با برخي از مشترکان تلفن
همراه تماس گرفته و از آنها در خصوص خدماتي که دريافت مي کنند نظرخواهي
ميکنيم. براساس اطلاعاتي که از اين طريق به دست آمده نيز، اوضاع طي
ماههاي گذشته بهتر شده اما به هر صورت همانطور که اشاره شد عمليات
توسعهاي گاه مشکلاتي را نيز به دنبال دارد.