کد خبر: ۲۹۵۴۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
آندرس اينيستا، هافبک بارسلونا مدعي شد که آبي اناري ها هنوز از بهترين تيم‌هاي جهان هستند و با وجود 18 ماه عدم موفقيت در کسب جام، براي قهرماني در فصل جاري مي‌جنگند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، عملکرد بارسا در نیم فصل اول، تحت الشعاع پیروزی‌های پیاپی رئال مادرید قرار گرفت ولی حالا کاتالان‌ها نیز با کسب 10 پیروزی پیاپی ، خودی نشان داده اند. اینیستا معتقد است که تغییرات زیادی در سبک آنها ایجاد شده است و آنها هنوز از بهترین‌های جهان هستند.

او گفت:" نمی‌دانم مردم از خارج ، چگونه بارسلونا را می‌بینند. وقتی در زمین هستیم، سعی می‌کنیم فوتبال بازی کنیم. تغییرات زیادی در سبک بازی ما ایجاد شده ولی در پایان همچنان سعی داریم فوتبال بازی کنیم. شما تمرین می‌کنید و خودتان را آماده می‌کنید که در زمین بهترین بازیتان را انجام دهید و این کاریست که ما هم در آن تلاش می‌کنیم. در نظر من، هم تیمی هایم بهترین‌های جهان هستند. شکی در آن ندارم. قبلا هم گفته بودم که باید تمرکز کافی داشته باشیم و سعی کنیم سطح بالایمان را حفظ کنیم و در زمین پیاده کنیم. باید به پیشرفت ادامه دهیم و سعی کنیم کاری کنیم که هم تیمی هایمان بهتر به نظر بیاییند زیرا ما یک تیم ورزشی هستیم و یک هدف مشخص داریم."

اینیستا ادامه داد:" بازی کردن کنار مسی آسان است. او همچنان من را شگفت زده می‌کند زیرا کاری که دوست دارد را در زمین انجام می‌دهد و همیشه در حال پیشرفت است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها