کد خبر: ۲۹۵۴۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
پیرامون خبری که مشاور فرهنگی رئیس جمهور آن را تکذیب کرد:
حسام الدین آشنا در تکذیبیه خود گفته است " در دیدارهای صورت گرفته با علمای قم‌، هیچ انتقادی به وزارت ارشاد مطرح نشد" و این مطلب در حالی از سوی آشنا عنوان می شود که به علت خصوصی بودن دیدارها در خبر درج شده هیچ گونه اشاره ای در مورد متن دیدارها نشده است و تکذیب این امر از سوی جناب آشنا نشانگر فرار رو به جلوی ایشان برای جلوگیری از انتشار محتوای این دیدارها می باشد!
به گزارش پایگاه 598، به دنبال درج خبری مبنی بر نیمه تمام ماندن ماموریت حسام الدین آشنا برای دیدار با مراجع معظم تقلید قم، امروز مشاور فرهنگی رئیس جمهور در مصاحبه با یکی از روزنامه های معلوم الحال که سردبیر سابق آن اکنون به عنوان یک ضدانقلاب فراری در شبکه های معاند به تخریب نظام مشغول است به تکذیب مطالبی پرداخته که در متن خبر منتشره به آن اشاره نشده است.

بر اساس این گزارش، حسام الدین آشنا در تکذیبیه خود گفته است " در دیدارهای صورت گرفته با علمای قم‌، هیچ انتقادی به وزارت ارشاد مطرح نشد" و این مطلب در حالی از سوی آشنا عنوان می شود که به علت خصوصی بودن دیدارها وعدم حضور خبرنگاران  در خبر درج شده هیچ گونه اشاره ای در مورد متن دیدارها نشده است و تکذیب این امر از سوی جناب آشنا نشانگر فرار رو به جلوی ایشان برای جلوگیری از انتشار محتوای این دیدارها می باشد!



وی در ادامه نیز به شمارش دیدارهای خود در قم پرداخته و گفته است که " جز این دیدارها‌، دیدار دیگری در برنامه تنظیم نشده بود. بهتر است از حاشیه پردازی برای سفرهای معمولی بپرهیزیم" و این سخن وی در حالی است که بر اساس اخبار منتشره این سفر فراتر از یک سفر معمولی بوده که با توجه به نزدیکی سفر ریاست محترم جمهوری به قم صورت گرفته است.

این تکذیبیه آقای آشنا در حالی است که هنوز دلیل عدم ملاقات وی با برخی از مراجع معظم تقلید قم که طی هفته های اخیر بارها از شکسته شدن موازین و حرمت های دینی در وزارت ارشاد دولت یازدهم به شدت انتقاد کرده اند، مشخص نگردیده است.

 زیرا سفر یک روزه وی به قم فرصتی مناسب برای ادای توضیحات مشاور فرهنگی رئیس جمهور به انتقادات مراجع معظم تقلید بوده است و معلوم نیست چرا وی به جای پاسخگویی به این پرسش مهم مطالبی را تکذیب نموده است که در خبر منتشر شده (+) به آن پرداخته نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها