کد خبر: ۲۹۵۱۱۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
دو پسر جوانی که در اتوبان با هم کورس گذاشته بودند، سرانجام تلخی داشتند؛ یکی به بیمارستان و دیگری به زندان راهی شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، چندی پیش به مأموران پلیس غرب تهران ماجرای یک درگیری خونین اعلام شد که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

 

  با حضور مأموران پلیس در محل درگیری مشخص شد که دو پسر جوان بر سر موضوعی با هم درگیر شده و یکی از این دو پسر با ضربات مشت و لگد دیگری روانه بیمارستان شده است.  با اطلاع مأموران از این حادثه خیلی زود پسرجوان که خودروی سانتافه داشت، دستگیر شد.

 

جوان زخمی در بیمارستان به مأموران گفت: با خودروی زانتیای خودم در اتوبان در حرکت بودم که ناگهان این پسر با خودروی سانتافه خود کنارم آمد و شروع به کورس گذاشتن کرد، من هم با او کورس گذاشتم ولی این پسر خیلی وحشتناک رانندگی می‌کرد و مرتب می‌خواست به خودروی من صدمه بزند تا جایی که خودروی خود را متوقف کردم. او هم وقتی دید من متوقف شدم ایستاد و از خودرویش پیاده شد، به سمت من آمد و شروع کرد به درگیری و سرانجام مرا کتک زد. 

 

با اظهارات این جوان، راننده سانتافه نیز تحت بازجویی قرار گرفت و به مأموران گفت: این پسر بی‌دلیل در اتوبان با من کورس گذاشت و مرا عصبانی کرد، من هم کنترلم را از دست دادم و او را کتک زدم.  با اعتراف این پسر وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص در دادسرای ناحیه 5 تهران ادامه دارد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها