کد خبر: ۲۹۴۶۵۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
در يک عمليات پليسي قاتل زن ميانسالي که هفته گذشته در منزلش در يکي از محلات جنوبي شهر بوشهر به قتل رسيده بود شناسايي، دستگير و به قتل خود اعتراف کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل ازقطره، اواسط هفته گذشته پليس در جريان پيدا شدن جسد زن ميانسالي در يک واحد آپارتماني قرار گرفت که با حضور کارآگاهان ويژه قتل پليس آگاهي ، بررسي علمي و فني اين حادثه آغاز شد.

 

وي يادآورشد : باتوجه به اينکه قاتل پس از ارتکاب جنايت هيچ ردي از خود به جاي نگذاشته بود فرضيه هاي متعددي در دستور کار، کارآگاهان پليس قرار گرفت و بيش از 15 نفر از کساني که به نوعي با مقتوله آمد و شد داشتند بازداشت و مورد تحقيق قرار گرفتند.

 

فرمانده انتظامي استان بوشهر اضافه کرد: مسير هاي منتهي به اين پرونده به يکي از مظنونان که هويت افغاني داشت ختم شد که نامبرده تحت تحقيقات علمي و پليسي قرار گرفت و پس از چند روز به جرم خود اعتراف کرد.

 

عباس زاده گفت: قاتل در اعترافات خود بيان کرد که بيش از يکسال با مقتوله آشنايي داشته و براي انجام کارهاي منزلش به خانه وي رفت و آمد داشته است.

 

وي اظهارداشت: قاتل مدعي شد که مقتوله مبلغ 20 ميليون ريال از وي قرضي دريافت کرده بود اما حاضر به پرداخت آن نمي شد و حتي منکر بدهيش نيز مي شد.

 

عباس زاده گفت: قاتل اعتراف کرد که در روز حادثه پس از بحت و به نتيجه نرسيدن گفت وگو براي باز پرداخت بدهي توسط مقتوله ، او را با سيم سيار برق خفه و از محل متواري شده است.

 

فرمانده انتظامي استان بوشهر افزود: هم اينک پرونده قاتل براي انجام تشريفات قانوني در اختيار دستگاه قضايي قرار گرفته است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها