کد خبر: ۲۹۴۶۳۳
زمان انتشار: ۱۸:۱۸     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
هافبک خوب فولادي ها اعتقاد دارد بازي با سپاهان از جهتي حساس ترين بازي نيم فصل دومشان است اما از طرف ديگر 10 بازي ديگر باقي مانده و بايد روي آنها هم حساب باز کرد.
به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری در مورد شرایط آب و هوایی اهواز گفت: فکر کنم وجود این گرد و خاک تا به حال بی سابقه بوده، مردم در زندگی روزمره شان دچار مشکل شده و واقعا زجر می‌ کشند. اگر قرار است با خواهش کردن ما کار درست شود، این کار را می‌ کنیم حتی اگر قرار باشد با التماس کردن ما مسوولان به این مساله رسیدگی کنند، این کار را انجام می‌ دهیم. زندگی کردن برای مردم سخت است بخصوص برای ماها که در این هوا تمرین می‌ کنیم.

او در مورد دیدار با سپاهان در هفته بیستم ادامه داد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است، ما باید امتیازهایی که تاکنون گرفته ایم را حفظ کنیم البته وجود مربی ای همچون آقای فرکی در سپاهان کار ما را سخت می‌ کند، ما باید صددرصد تمرکز داشته باشیم چون به این سه امتیاز نیاز داریم باید حواسمان جمع باشد و هوشمندانه بازی کنیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد می‌ توانند صدرنشینی را از نفت‌تهران پس بگیرند، پاسخ داد: آنقدر امتیازها به هم نزدیک است که به این یک بازی دل نمی‌ بندیم و قطعا برای بازی های پیش رو هم هدفگذاری کردیم اما پیروزی مقابل سپاهان می‌ توانند ما را دوباره به صدر برگرداند.

هافبک سرخپوشان اهواز در مورد اعتقاد بعضی ها مبنی بر اینکه بازی با سپاهان کلید دیدارهای نیم فصل دوم است نظرش را اینگونه بیان کرد: من هم موافق این قضیه هستم هم مخالف. موافق از این جهت که اگر 3 امتیاز را بگیریم در روندمان تاثیرگذار است اما اگر خدایی نکرده یک درصد امتیاز لازم را نگیریم کار برایمان تمام نشده چون 10 بازی دیگر هم باقی می‌ ماند.

انصاری در پایان در مورد اینکه با توجه به شناختی که حسین فرکی روی فولاد دارد کارشان سخت نمی‌شود افزود: بله، کارمان سخت می‌ شود حسین آقا مربی با دانش و نمونه ای است ولی آقای اسکوچیچ هم هوش فنی بالایی دارد. امیدوارم که شاهد یک بازی جذاب و تماشاگرپسند باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها