کد خبر: ۲۹۴۵۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
مهرداد جماعتي اظهار داشت: بازي با سپاهان کليد قهرماني ما است و يک بازي 6 امتيازي محصوب مي شود.
به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان فولاد خوزستان درباره دربی خوزستان، تقابل با تیم فرکی و هواداران پرشورشان صحبت های جالبی کرده است که با هم آن ها را مرور می کنیم.

به سه امتیاز دربی نیاز داشتیم
بازی با استقلال خوزستان بازی سختی بود ، بالاخره دربی خوزستان بود و شرایط خاص خود را داشت.می دانستیم بازی سختی را داریم .خدارا شکر توانستیم بازی را ببریم و صدر جدول برسیم و همچنین روند خوبمان را تداوم ببخشیم.به این سه امتیاز نیاز شدید داشتیم .

بازی با سپاهان کلید قهرمانی ماست
ما اکنون به بالای جدول رسیده ایم و مهم تر از آن حفظ این صدر نشینی است که با برد برابر سپاهان محقق خواهد شد.بازی با سپاهان کلید قهرمانی ماست و یک بازی 6 امتیازی محصوب می شود.امیدوارم هر تیمی که حقش پیروزی بود بتواند 6 امتیاز را کسب کند.شرایط خوبی داریم و برای بازی با سپاهان آماده ایم.البته این را باید بگویم که از حضور مجدد آقای فرکی ، مربی با اخلاق فوتبال ایران در اهواز خرسندم.او زحمات زیادی برای تیم ما و خود من کشید.برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

از حضور طرفداران ممنونم
از حضور هواداران در این چند بازی ممنونم و از آن ها می خواهم در بازی با جمعه و بقیه ی بازی ها باز هم مشوق ما باشند.جا دارد یک تشکر ویژه از این هواداران پرشور بکنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها