کد خبر: ۲۹۴۳۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، پیش‌بینی‌های وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، احد وظیفه با اشاره به افزایش بارش در روز چهارشنبه مجددا در نیمه غربی، گفت: بتدریج بر میزان بارش در این استان‌ها افزوده می شود و تا سه شنبه بعدازظهر گستره بارش غالب نواحی استان‌های نیمه غربی، استان‌های واقع در جنوب البرز و سواحل شمالی را در بر می گیرد. با حرکت این سامانه به سمت شرق از سه شنبه بعدازظهر از میزان بارش در برخی مناطق نیمه غربی موقتا کاسته می‌شود و در نواحی شمال شرق و شرق کشور بارش باران به وقوع می پیوندد.

 

وی با بیان این ‌که نیمه غربی خلیج فارس طی سه روز آینده مواج خواهد بود، افزود: در صبح روز سه شنبه و صبح چهارشنبه احتمال وقوع رگبار و رعد وبرق همراه با تگرک در برخی مناطق نیمه غربی وجود دارد. همچنین احتمال وقوع گرد و خاک در جنوب غرب و غرب کشور در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه صبح وجود دارد.

 

مدیرکل پبش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، اظهارکرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز سه‌شنبه ابری همراه با بارش باران و وزش باد در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز9 و 14درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری تا ابری و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز9و 13درجه خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها