کد خبر: ۲۹۴۳۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
مادر داغدار نتوانست فرزندش را شناسایی کند
این عکس ناراحت کننده صورت نوجوانی مهربان را نشان می دهد که در پمپ بنزین به پسری مست و گردن کلفت کمک کرد، اما به جای تشکر مورد ضرب و شتم شدید تا حد مرگ قرار گرفت و همینگونه در خیابان رها شد تا بمیرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، " آنگوس گالاگر" ۱۸ ساله  که در پمپ بنزینی در اسکاتلند کار می کند، نیمه های شب زمانی که دید پسری به نام " برایان رامسای"  حال خوشی ندارد و به پشت برروی زمین افتاده است، با عجله به سمتش رفت تا به او کمک کند.

 

" آنگوس"برای او مقداری غذا آورد تا حالش مساعد شود و به او کمک کرد تا روی پاهایش بایستد، اما " رامسای"  مست ناگهان دست به یک حمله بی جهت و بدون دلیل و در عین حال وحشیانه زد.

 

"رامسای" سپس این نوجوان بی گناه را برروی زمین کشاند و تا خانه خود برد. سپس مجددا در حیاط خانه اش او را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار داد. بعد از آن " رامسای" شیطان صفت، پسر نوجوانی را که  فقط به او کمک کرده بود ، در حالی که  از شدت جراحات وارد آمده بیهوش بود ، درخیابان رهایش کرد تا بمیرد.

 

طبق گفته پزشک، این حمله  وحشیانه موجب ۱۳ شکاف در جمجمه "آنگوس"، شکستگی دنده ها و همچنین شکستگی ۳  تا ازانگشتان او شد.

 

مردم " آنگوس" را که نیمه های شب در کف خیابان افتاده بود، با عجله به بیمارستان بردند.

 

 

 

والدین " آنگوس" به نامهای "آماندا" ۵۳ ساله "  و "هنری " ۵۶ ساله بعد از اینکه نیمه های شب به بیمارستان فرا خوانده شده بودند، از شدت جراحات قادر به تشخیص فرزندشان نبودند.

 

مادر " آنگوس" ۱۸ ساله، به نام " آماندا"  به روزنامه‌ها گفت: زمانی که من و همسرم به بخشی که "آنگوس" در آن بستری بود، برده شدیم  پدر "آنگوس" ناگهان برزمین افتاد و فریاد زد ( خدای من چه بلایی بر سر پسرم آمده ). ما اصلا نمی توانستیم او را تشخیص بدهیم.صورت او غرق در خون بود و اندازه سرش ۵ برابر اندازه معمولی خود ورم کرده بود.

 

او افزود: حتی عکاس پلیس ،که برای عکاسی از پسرم به بیمارستان آمده بود ،گفت( هرگز صدماتی به این شدت تا قبل از این در زندگی خود ندیده بود).


 
طبق گفته های مادر "آنگوس"،او برای۲  هفته در بیمارستان نگه داری شد تا بتواند کمی بهبودی خود را به دست آورد و برای ۳ ماه نمی تواند به کار خود در پمپ بنزین برود.

 

 

 

"آنگوس" بعد از به هوش آمدن در بیمارستان به پلیس گفت:او نمی توانست راه برود، من به او کمک کردم تا روی پاهایش بایستد اما ناگهان به سمتم حمله کرد و در آن لحظه برای چند ثانیه ذهنم  قفل شده بود. چیزی که به آن فکر می کردم این بود، باید تا جایی که امکان دارد از خود دفاع کنم.

 

این قربانی  ۱۸ ساله در ادامه بیان کرد: او مرا به سمت خانه اش که در همان نزدیکی بود کشاند ،و دوباره در حیاط خانه  آنقدر مرا مورد ضرب و شتم قرار داد تا اینکه بیهوش شدم.این حادثه همه چیز را در من تغیر داد.من حالا دچار ترس عجیبی هستم و از اینکه تنها و در شب بیرون از خانه باشم، هراس دارم. این حادثه باعث شد تا دیگر راجع به کمک کردن به کسی به خصوص اگر مست باشد،فکر نکنم.

 

با وجود این حمله خشونت آمیز و تلاش برای قتل ، اما  دادگاه " رامسای"  ۲۵ ساله را تنها به ۱۸ ماه زندانی محاکمه کرد.


حکمی که توسط "آنگوس" و خانواده اش  و همینطور روزنامه ها حکمی ناعادلانه و منزجر کننده خوانده شد.

 

مادر "آنگوس" می گوید: من و همسرم هنوزازاعلام حکم  دادگاه ،در شوک هستیم .این ناعادلانه است.پسرم اگر کمی دیرتر به بیمارستان برده شده بود، قطعا می مرد.او فقط می خواست کمک کند و حالا این  حادثه وحشتناک و این حکم ناعادلانه پاداش اوست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
۰
۱
لعنت بر شراب و شرابخوار
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها