کد خبر: ۲۹۴۲۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
جلال رافخايي بازيکن باسابقه ملوان بعد از هفته ها مصدوميت مي تواند با آمادگي کامل برابر راه آهن به ميدان رود.

به گزارش "ورزش سه"، رافخایی در خصوص دروازه بانی مازیار زارع صحبت های جالبی داشت که می خوانید:

به راه آهن می رسم
در این مدت مصدوم بودم اما بعد از بازی پرسپولیس همراه تیم تمرین کردم. در تمرینات گروهی شرکت داشتم و فکر می کنم برای بازی مشکلی نداشته باشم. در بازی با راه آهن به امید خدا بازی می کنم و امیدوارم بتوانم برای این بازی به تیم کمک کنم. از لحاظ روحی و روانی اعصابم خیلی داغون بود و متاسفانه مصدوم شدم. در این مدت مربیان تیم خیلی با من کار کردند تا بتوانم دوباره شرایط بازی را بدست بیاورم. آقای صیاد و جلالی و دکتر احمدی بدنساز تیم خیلی به من کمک کردند تا بتوانم زودتر برای تیم بازی کنم.

برد پرسپولیس هواداران را امیدوار کرد
بازی با پرسپولیس را از خانه دیدم اما دلم روشن بود این تیم را می بریم .ما خیلی خوب کار کردیم و قبل از بازی با تراکتور شرایط خوبی داشتیم و در تعطیلات تمرینات خوبی را انجام دادیم و در این بازی آمادگی بالایی داشتیم. البته در بازی با تراکتور مستحق پیروزی بودیم و خیلی از هواداران را امیدوار کرد. جلوی پرسپولیس خیلی حرفه ای کار کردیم و در نیمه اول موقعیت داشتیم.

من هم دروازه بانی کردم
من هم تجربه دروازه بانی در ملوان را دارم و دو سال پیش جلوی فولاد خوزستان یک بازیکن ما اخراج شد و من درون دروازه ایستادم. اتفاقا یک کاشته هم گرفتم البته دو ، سه دقیقه درون دروازه بودم.در این 10 سال که آقای حبیبی مربی دروازه بانهای ملوان هستند ارتباط دوستانه ای با بازیکنان داشتندو همیشه به او می گفتم دیدید من کاشته مهدی نوری را گرفتم و حقم است به جای سرگی درون دروازه باشم و بازی کنم! البته این حرف ها را به شوخی می زدم.

مازیار که رفت توی گل از خنده ترکیدم
اما کار مازیار جلوی پرسپولیس استثنایی بود و فراتر از انتظار کار کرد. وقتی که مازیار دستکش را دستش کرد من از خنده ترکیده بودم اما دلم می گفت مازیار پنالتی را می گیرد. بعد از اینکه مازیار پنالتی را گرفت گفتم خدا به داد من برسد از فردا مازیار می خواهد کری بخواند . مازیار در این چند روز کلاس دروازه بانی برای ما گذاشته و بی خیال نمی شود. از شانس من مازیار دقایق بیشتری در زمین بود. بازی با پرسپولیس هم خیلی خوب بود و خیلی ها گفتند مازیار شانسی پنالتی را گرفت اما اینطور نبود و او با شجاعت و اعتماد به نفس این کار بزرگ را انجام داد و مثل همیشه به ملوان کمک کرد.

کار فنی کریمی را قبول دارم
این برد خیلی خوب بود و به بچه ها روحیه داد. آقای کریمی در اولین بازی که با ما بود خوب کار کردو البته من در حدی نیستم که ایشان را تائید کنم یا انتقادی داشته باشم. اما من به شخصه به مساله فنی ایشان اعتقاد دارم و 50 روز تعطیلی هم خیلی تاثیر گذار بود.

ملوان در لیگ می ماند
من از همان هفته دهم که مصاحبه کردم گفته بودم ملوان در لیگ برتر می ماند. درست است که ملوان در حال حاضر در انتهای جدول است اما در اینجا نمی ماند. مردم انزلی این تیم را عاشقانه دوست دارند و همه تلاش می کنیم تا در لیگ بمانیم.

در مورد مسائل مدیریتی صحبت نمی کنم
نمی خواهم در مورد مسائل مدیریتی و مالی صحبت کنم . مهم این است که از این شرایط خارج شویم و بتوانیم از جایگاه خودمان بالا بیاییم. بچه ها در این مدت برای ملوان کم نگذاشتند . ما یک نیم فصل بد را گذراندیم اما باید در ادامه سعی کنیم ملوان در لیگ بماند تا شرمنده مردم نشویم.

من و پژمان و مازیار دوست هستیم
من ، پژمان نوری و مازیار زارع رابطه صمیمانه ای داریم و همه دیدند هیچ اختلاف نظری نداریم و در ملوان هیچ کس به خودش فکر نمی کند و فقط به فکر تیم هستیم. ما 3 نفر خیلی با هم خوب بودیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها