کد خبر: ۲۹۴۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۶ آذر ۱۳۹۰
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مردم ما برای در قدرت ماندن سیاسیون قول محضری نداده‌اند، تصریح کرد: اگر سیاسیون برای حفظ قدرت خودشان را به ضریح هم ببندند، مردم گردن آنها را قطع خواهند کرد.
حجت‌الاسلام پناهیان در مراسم عزاداری عاشورای حسینی(ع) در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: اگر در بین سیاسیون آدم خداپرست نداشته باشیم جامعه ویران می شود و برای دو روز قدرت آدم‌ها به جان هم می‌افتند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مردم و امام زمان از سیاسیون انتظار بیشتری دارند، افزود:‌ یا باید سیاسیون عبد خدا باشند و یا عبد طاغوت و حالت بینابینی وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: سیاسیون گل سرسبد جامعه هستند و آن سیاستمدارانی که عبد خدا هستند در رکاب امام زمان(عج) خاک پایشان در بین مردم تبرک خواهد بود.

پناهیان با اشاره به اینکه مردم ما برای در قدرت ماندن سیاسیون قول محضری نداده‌اند، تصریح کرد: سیاسیونی که برای حفظ قدرتشان خودشان را به ضریح هم ببندند، مردم گردن شان را قطع خواهند کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: مردم خودشان خوب می‌فهمند چه کسانی برای آنها دل می‌سوزاند چنانچه مردم نور بودن آیت‌الله بهجت را خوب فهمیده‌ بودند.

وی همچنین اذعان داشت: سیاسی‌گری تخصص نیست که برخی ادعای تخصص آن را داشته باشند بلکه قدرت مال پاکان عالمی است که لیاقت سکانداری اداره جامعه را داشته باشند.

پناهیان در پایان با بیان اینکه امام حسین(ع) در وسط یک نزاع سیاسی به شهادت رسید، گفت: نباید تنها به مظلومیت امام حسین(ع) گریه کنیم بلکه باید بدانیم که حسین(ع) را چه کسانی کشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها