کد خبر: ۲۹۴۱۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
ايرنا/ فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: در يک عمليات پليسي قاتل زن ميانسالي که هفته گذشته در منزلش در يکي از محلات جنوبي شهر بوشهر به قتل رسيده بود شناسايي، دستگير و به قتل خود اعتراف کرد.

سردار حيدر عباس زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اواسط هفته گذشته پليس در جريان پيدا شدن جسد زن ميانسالي در يک واحد آپارتماني قرار گرفت که با حضور کارآگاهان ويژه قتل پليس آگاهي ، بررسي علمي و فني اين حادثه آغاز شد.

وي يادآورشد : باتوجه به اينکه قاتل پس از ارتکاب جنايت هيچ ردي از خود به جاي نگذاشته بود فرضيه هاي متعددي در دستور کار، کارآگاهان پليس قرار گرفت و بيش از 15 نفر از کساني که به نوعي با مقتوله آمد و شد داشتند بازداشت و مورد تحقيق قرار گرفتند.

فرمانده انتظامي استان بوشهر اضافه کرد: مسير هاي منتهي به اين پرونده به يکي از مظنونان که هويت افغاني داشت ختم شد که نامبرده تحت تحقيقات علمي و پليسي قرار گرفت و پس از چند روز به جرم خود اعتراف کرد.

عباس زاده گفت: قاتل در اعترافات خود بيان کرد که بيش از يکسال با مقتوله آشنايي داشته و براي انجام کارهاي منزلش به خانه وي رفت و آمد داشته است.

وي اظهارداشت: قاتل مدعي شد که مقتوله مبلغ 20 ميليون ريال از وي قرضي دريافت کرده بود اما حاضر به پرداخت آن نمي شد و حتي منکر بدهيش نيز مي شد.

عباس زاده گفت: قاتل اعتراف کرد که در روز حادثه پس از بحت و به نتيجه نرسيدن گفت وگو براي باز پرداخت بدهي توسط مقتوله ، او را با سيم سيار برق خفه و از محل متواري شده است.

فرمانده انتظامي استان بوشهر افزود: هم اينک پرونده قاتل براي انجام تشريفات قانوني در اختيار دستگاه قضايي قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها