کد خبر: ۲۹۳۹۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
مربی سابق پرسپولیس گفت: ای کاش که همیشه این حمایت ها وجود داشته باشد، نه اینکه فقط برای یکسری افراد خاص باشد.
به گزارش پایگاه 598،محمد دایی در رابطه با تشویق علی دایی از سوی هواداران پرسپولیس در بازی با ملوان و در تمرین دیروز اظهار داشت: مردم با تشویق خود نشان دادند که هنوز هم علی دایی را دوست دارند و موافق کنار گذاشته شدن او نبودند. حالا هم که پرسپولیس نتیجه نگرفته است، همه دایی را تشویق می کنند زیرا از طریق نام او می توانند اعتراضشان را اعلام کنند.

وی ادامه داد: البته همان موقع نیز در روز آخری که ما از درفشی فر خداحافظی کردیم و با آن شکل زشت از پرسپولیس رفتیم، دایی تشویق شد زیرا 7 هفته زمان برای کار کردن در پرسپولیس کافی نبود. با مشکلات زیادی از جمله مصدومیت و محرومیت بازیکنان سرباز دست و پنجه نرم می کردیم. مطمئن باشید که اگر آن تیم و کادرفنی حفظ می شد پرسپولیس این فصل می توانست هم در آسیا و هم در لیگ خوب نتیجه بگیرد.

مربی سابق پرسپولیس در خصوص ابقای درخشان بعد از 5 شکست متوالی خاطرنشان کرد: برای خودم نیز این سوال بوجود آمده که چرا این رفتارها در قبال مربیان مختلف در پرسپولیس متفاوت است؟ البته الان باشگاه صاحب ندارد و درخشان به راحتی می تواند کارش را ادامه دهد. البته حمایت از مربی خوب است و ما هم خیلی خوشحال می شویم اما حرفمان این است که چرا در زمان ما این حمایت وجود نداشت؟

وی در ادامه عنوان کرد: ای کاش که همیشه این حمایت ها وجود داشته باشد، نه اینکه فقط برای یکسری افراد خاص باشد. آنطور ما را بعد از 7 هفته که هنوز تیم سروشکل نگرفته بود، کنار گذاشتند اما بعد از 5 شکست هم دوستان از جایشان تکان نمی خورند. البته من دوست دارم که پرسپولیس نتیجه بگیرد زیرا 30 میلیون هوادار خوشحال می شوند.

دایی در پایان در خصوص اینکه گفته می شود علی دایی قرار است با یکی از خریداران پرسپولیس به مزایده وارد شده و مدیرعامل این تیم شود، گفت: فکر نمی کنم دایی چنین برنامه ای داشته باشد و تا جایی که من در جریان هستم، نمی خواهد وارد مزایده شود./ پارس فوتبال
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها