کد خبر: ۲۹۳۷۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، وزیرخارجه گفت: « افتخار می‌کنم که رهبر انقلاب فرمودند تیم مذاکره، محکم صحبت می‌کند.» ظریف پیرامون عملکرد منتقدان دیپلماسی هسته‌ای دولت یازدهم تصریح کرد: «من نگران هستم که در این نگرش منتقدانه خدای ناکرده به طرف مقابل القا کنند که وزیر خارجه جمهوری اسلامی از موضع ضعف با امریکا برخورد می‌کند.»
وزیر خارجه در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» خطاب به «همه دوستانی که نگران هستند» گفت: «من به شما اطمینان می‏دهم که ما با کمال صلابت متکی به حمایت مردم و صلابتی متکی بر این باور که هیچ تأثیرگذاری در جهان هستی جز خدا نیست، وارد گفت‌وگو شده‏‌ایم و می‎شویم... امیدوارم دوستان آدرس غلط و اشتباه به کشورهای خارجی ندهند و نگویند راه رفتن وزیر خارجه ایران با وزیر خارجه امریکا به این معنا است که طرف ایرانی می‎خواهد از مواضعش کوتاه بیاید. حتماً این‌طور نیست و حتماً وزیر خارجه امریکا نیز چنین تصوری ندارد. در نهایت بنده نیز اصلاً مایل نیستم که هیچ‌کس چنین تصوری را به وزیر خارجه امریکا القا کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
۶
۴
دیگه چیزی موندی که کوتاه بیایید واقعا که
پاسخ
داش محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
۷
۴
طرف خیلی شوته!
مردم انتقادشون به پیاده روی و شام و نهارو صبحانه خوردن با جماعتی و در کشوری است که به پیامبر اعظم (ص) توهین و حتاکی کرده اند! آنوقع این عوام می گوید این پیاده روی از موضع ضعف نیست!
.... بقول حضرت آقا- رهبر معظم انقلاب- در نقد خواص و مسکوتین فتنه، آنجایی که نباید قدم بزنی و لبخند تحویل بدهی،خوب نکن اینکارهای جلف رو !

به پیامبر عظیم الشان ما جسارت شده آنوقت بجای ترک کشور توهین کننده و اعتراض به رفتارهای مدافعانه امریکا از هتاکی علیه پیامبر عزیزمان ، رفته هوا خوری و و قرطی بازی!
....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
ادبیات شما نشانگر سطح شعور و شخصیت شماس
مشخصه که جزئی از اقلیت هستید
سيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
۳
۵
خداوند بهت قوت و عزت بده ان شاالله مگه اين كه شما به داد مردم بدبخت برسين اگه نه اونايي كه شكمشون سير خبر از ما بدبختا ندارن كه چي داريم ميكشيم درپناه خدا به راحت ادامه بده چون پيامبر ما آشغال تو سرش ريختن ولي اون به عيادتش رفت اينا همش حرف كه بخاطر پيامبر و فلان و بهمان اونا فقط ميدونن منافع خودشون به خطر ميوفته و كمتر ميتونن از گرسنگي مردم استفاده كنن
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
۵
۲
قرار بود اینها واقعاادم های خیلی با فکری باشند واصلا همانطور که ادعا می کردند خلاف مصالح ملی عمل نکنند حالا ببینید چطور شده خودتان قضاوت کنید حالا دولت قبل ابروی این ملت را برد یا اینها
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
100% دولت قبل
ناشناس
UNITED STATES
۰۹:۴۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
ظریف جون میخای اصن باش برو دو ماراتن ولی توافق کن
این شکم سیرا به فکر خونواده هایی نیستن که چهار پنج تا جوان بیکار بیچاره هر روز مجبور با نیش و کنایه به زندگی ادامه بدن و روزای عمرشونو هدر بدن
لامصب تو شهر ما کارگری هم نیست
پاسخ
صفری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
قدیمی میگفتن اگر از سگ بترسی بهت حمله میکنه ولی اگر وایسی تو چشماش نگاه کنی پا بفرار میزاره یا از دور فقط پارس میکنه!
دوره قبلی فقط گزینه های روی میز را هی مطرح میکردند و قطعنامه صادر میشد !
حالا دایره تحریمها را گسترش میدهند و در حالی که ما را پای میز مذاکره مینشانند در تمام ابعاد حمله میکنند!
دوستانی که دیپلماسی بلدند بفرمایند معنی توهین به مقدسات و خط ونشان کشیدن و لیست جدید تحریم اعلام کردند در آستانه هر نشست حضرات چیست ؟
اگر ما حرفی بزنیم یا به بی سوادی محکوم میشویم یا ملقب به القابی که جناب روحانی هرزگاهی به منتقدان نسبت میدهند!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها