کد خبر: ۲۹۳۶۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
روزنامه آمريکايي «نيويورک تايمز» فاش کرد: گروه هاي حامي اسرائيل براي همراه کردن سناتورهاي دموکرات جهت وضع تحريم هاي بيشتر ضد ايران، به شماري از سناتورهاي بانفوذ، رشوه هاي ميليون دلاري پرداخته اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه اطلاع رساني شبکه خبر، «نيويورک تايمز» افزود، سناتور دموکرات «رابرت منندز» که حامي سرسخت تحريم هاي ايران است، به تنهايي در هفت سال گذشته، 341 ميليون دلار از گروهاي حامي اسرائيل دريافت کرده است.

جمهوري خواهان که در مجلس نمايندگان آمريکا اکثريت را دارند، تلاش گسترده اي براي تشديد فشار عليه ايران آغاز و در اين مسير، شماري از دموکرات ها را هم با خود همراه کرده اند.

دولتمردان آمريکا به ظاهر از سناتورها مي خواهند در زماني که مذاکرات هسته اي با ايران در جريان است، تحريم تازه اي وضع نکنند، چرا که آن را خلاف منافع کشورشان عنوان مي کنند.

وزير اطلاعات رژيم صهيونيستي هم که به نشست امنيتي مونيخ رفته است، در آنجا گفت: کاهش شمار سانتريفويوژهاي ايران کافي نيست، بلکه اين کشور بايد همه تاسيسات هسته اي خود را برچيند(!)

بسياري از تحليگران بر اين باورند که ميان دولتمردان دموکرات و سناتورهاي جمهوري خواه آمريکا و لابي قدرتمند صهيونيسم «اِيپک» نوعي تقسيم کار صورت گرفته است تا سقف مطالبات ايران را کاهش داده و خواست هاي خود را ديکته کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها