کد خبر: ۲۹۳۵۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
حسين فرکي سرمربي سپاهان در پايان ديدار نفت هو شد، او معتقد است که اين از عجايب فوتبال ماست که تيمي که در کورس قهرماني است، هو مي‌ شود!
به گزارش پایگاه 598،فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما باید دیدار مقابل نفت را می‌ بردیم، موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. سپاهان دقیقا از جایی گل خورد که من پیش از این پیش‌بینی کرده بودم یعنی نقطه قوت نفت که ضربات ایستگاهی است.

نیم فصل دوم غیرقابل پیش‌بینی است
تمام تلاش ما برای این است که صدرنشینی خودمان را تداوم ببخشیم و مطمئنا اگر بازیکنان ما دقت بیشتری داشتند می‌ توانستیم مقابل نفت پیروز باشیم هر چند که نفت هم تیم خوبی است و یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل ولی شما می‌ بینیدکه در میان تیم های بالای جدول همه به یک اندازه شانس قهرمانی دارند و واقعا نیم فصل دوم غیرقابل پیش‌بینی است. همانطور که می‌بینید تراکتورسازی می‌ آید از تیم میانه جدولی 3 گل دریافت می‌ کند.

دیدار با تیم های بالای جدولی فینال است
تیم های پایین جدولی به خاطر خطر سقوط با همه وجود می‌ جنگند، تیم های مدعی هم دیدارهای حساسی دارند که بازی هایی که در مقابل هم به میدان می‌ رود حکم فینال را دارد، از همین بابت هم بازی هفته آینده مان مقابل فولاد بسیار حائز اهمیت است.

تیم کم حاشیه قهرمان می‌شود
هنوز 11 هفته از لیگ باقی مانده است و تکلیف قهرمان را این دیدارها مشخص خواهد کرد، به عقیده من رقابت های نزدیک به هم باعث شده که همچون فصل گذشته تا هفته های پایانی و حتی تا دقایق آخر تکلیف تیم قهرمان و تیم های سهمیه مشخص نشود. به عقیده من تیمی می‌ تواند در این هفته ها پیروز باشد که بتواند حاشیه کمتری داشته باشد.

از عجایب فوتبال مربی تیم مدعی هو می‌شود
فرکی در مورد هو کردن هواداران سپاهان پس از کسب تساوی پاسخ داد که؛ من همیشه برای هواداران احترام زیادی قائل هستم، بعضی از اوقات پیش می‌ آید که لابه لای تماشاچی های خوب و باتعصب، عده ای که بیشتر احساساتی می‌شوند و تنها جلوی خودشان را می‌ بینند و دوراندیش نیستند. متاسفانه چنین رفتاری بروز می‌ دهند که ما آن را به بقیه تامین نمی‌ دهیم اما تماشاچیان فوتبال می‌ دانند که در این شرایط نباید به تیم حاشیه وارد شود، کسانی که این کار را کرده اند در حالی که تیم در کورس قهرمانی است، باید به این فکر می‌ کردند آخرش که تیم نتیجه بگیرد که روسیاه به دیگ بماند. آن زمان جوابشان برای من چه خواهد بود این همه از عجایب فوتبال است که مربی تیم مدعی هو می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها