کد خبر: ۲۹۳۵۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
حنيف عمران‌زاده در مورد زيرتوپ زدن بازيکنان اين تيم در دقايق پاياني ديدار با سايپا معتقد است که استقلال 10 نفره مي‌ خواست از گلي که زده بود، دفاع کند.
به گزارش پایگاه 598،عمران‌زاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: بازی مقابل سایپا خوب بود این تیم بازیکنان جوان و باانگیزه ای دارد اما خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم و جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم.

استقلال مغرور شود امتیاز از دست می‌دهد
بعد از این دو بردی که در نیم فصل دوم کسب کردیم نباید مغرور شویم و باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم. تجربه نشان داده هر وقت ما نتیجه می‌ گیریم مغرور می‌ شویم و امتیاز از دست می‌ دهیم. به عقیده من همه تیم های بالای جدول خوب هستند اما هر تیمی بتواند بیشتر تمرکز کند و هرچه به آخر بازی ها نزدیک می‌شویم اول گل نخورد و بعد به گلزنی فکر کند می‌ توانیم قهرمان شویم.

مصدومیت من شایعه بود
من نمی‌ دانم قبل از بازی با سایپا داستان چه بود که به من گفتند مصدوم شدی حتی خود دکتر نوروزی هم به من زنگ که مصدوم هستی. من فقط یک روز به دلیل سرماخوردگی و گلودرد با هماهنگی کادرفنی و آقای قلعه‌نویی در تمرینات حاضر نشدم. اما شایعه شده بود که من مصدوم بودم.

هواداران بیشتر به ورزشگاه بیایند
من امیدوارم که هواداران استقلال با توجه به تلاشی که بازیکنان برای گرفتن نتیجه انجام می‌ دهند، از این به بعد بیشتر به ورزشگاه بیایند و بیشتر از ما حمایت کنند تا ما بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. همه به من انتقاد می‌ کنند که آخر بازی استقلالی ها زیرتوپ می‌ زدند ما چون 10 نفره شده بودیم و سایپایی ها داشتند فشار می‌ آوردند سعی کردیم از تک گل مان حفاظت کنیم که خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد و توانستیم 3 امتیاز شیرین به دست بیاوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها