کد خبر: ۲۹۲۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۳ آذر ۱۳۹۰
شاهزاده سعودي فاش كرد:
يكي از شاهزادگان سعودي با وخيم توصيف كردن وضع داخلي کشورش از توطئه قطر برای تجزیه عربستان و اخلال در سایر کشورهای منطقه خبر داد.
 

 

 به گزارش یکشنبه پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري "العالم" به نقل از "خبرگزاري النخيل"، "طلال‌بن‌عبدالعزيز"، شاهزاده سعودي، كه از هيات بيعت عربستان استعفا كرده است،  با انتقاد شديد از حاكمان قطر گفت: مقام‌هاي قطري مجري طرح‌هاي اسرائيل هستند و از اين طرح‌ها عليه فلسطيني‌ها و عرب‌ها حمايت مي‌كنند. آن‌ها همچنين، در گام بعدي، به دنبال تجزيه عربستان هستند. 

اين شاهزاده سعودي در نشستي كه در منزلش با سه شخصيت عربي برگزار کرده بود، خاطرنشان كرد: آل‌ثاني در قطر قصد دارند آل سعود را در شهرهاي «مكه» و «مدينه» محدود كنند و بخش‌هايي از عربستان را در نزديكي اردن براي اسكان فلسطيني‌ها اختصاص دهند. 

 بن‌عبدالعزيز در این نشست تاکید کرد که آمريكا خواهان وحدت عربستان نيست و قطر را به جان كشورهاي عربي، به ويژه كشورهاي حوزه خليج فارس، انداخته است. 

طلال بن عبدالعزيز همچنين افزود: مقام‌هاي قطر، به همراه برخي شاهزاده‌هاي سعودي، مورد حمايت قطر و آمريكا، تلاش مي‌كنند در كشورهاي حوزه خليج فارس هرج‌ومرج ايجاد كنند.

وی خاطرنشان کرد که عربستان در آستانه درگيري‌هاي شديد و چه‌بسا خونين قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها