کد خبر: ۲۹۲۲۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
نماینده تام الاختیار علی دایی گفت: «ابهامات زیاد است و همان‌گونه که خود علی آقا اعلام کرده، قرار نیست دوستان او وارد مزایده پرسپولیس شوند.»

به گزارش پایگاه 598، بهمن دهقان در خصوص ادعای امیر عابدینی که گفته کسی که پیشنهاد 500 میلیاردی می‌دهد چیزی از تجارت نمی‌داند، گفت: «نظر عابدینی محترم است و من تا جایی که او را می‌شناسم، فقط در سیاست و ورزش بوده و سوابق تجاری‌شان را نمی‌دانم.»

 

وی افزود: «باید به نظر کسی که 45 سال کار تجاری می‌کند هم احترام گذاشت. البته آن ‌فرد با مطالعه کامل آمد و با دلایل قانع‌کننده هم منصرف شد. اینکه او از تجارت چیزی می‌داند یا نه را سوابقش نشان می‌دهد و چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است.»

 

دهقان درباره اینکه چه دلایلی باعث انصراف او شد، افزود: «ابهامات زیادی وجود دارد. مثلاً می‌گویند هر کس برنده شد، برای مالکیت ساختمان باشگاه با فدراسیون مذاکره کند. یعنی دارند مال غیر را می‌فروشند؟ یا می‌گویند فقط برند واگذار می‌شود و تکلیف بدهی‌ها به‌ خصوص بدهی‌ها و پرونده‌های موجود در فیفا معلوم نیست. ابهامات زیاد است و همان‌گونه که خود علی آقا اعلام کرده، قرار نیست دوستان او وارد مزایده پرسپولیس شوند.»

 

دهقان در پایان در مورد مصاحبه اخیر کی روش که ضمن تشکر از علی دایی گفته کاش او زودتر درباره دوپینگ بازیکن عراقی مصاحبه می‌کرد تا با توجه به اعتبار و شهرتش فیفا صدای ما را بهتر می‌شنید، گفت: «اتفاقاً دایی همان ساعات اولیه به وکلایش گفت موضوع را پیگیری و بررسی کنند تا اگر قابل رسیدگی است، پیگیری‌ها جدی‌تر شود. همان موقع هم آنها اعلام کردند چون حکمی دال بر محرومیت صادر نشده، اتفاق خاصی به نفع ایران رخ نمی‌دهد.»

 

نماینده تام الختیار دایی در پایان تاکید کرد: «باید قبول کرد کنفدراسیون آسیا نمی‌خواست نتیجه بازی‌هایش در کمیته انضباطی مشخص شود. در هر حال علی دایی از هیچ کاری که به نفع ایران و نام کشورمان باشد، دریغ نمی‌کند.»

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها