کد خبر: ۲۹۱۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۳ آذر ۱۳۹۰
سعيد حداديان از جمله نام آشنايان عرصه مداحي و ذاكر اهل بيت (ع) است. هر چند او ورود بي‌محاباي ذاكرين اهل بيت عليهم السلام به مسائل سياسي را به صلاح نمي‌داند ولي معتقد است يكي از وظايف مداحان آگاه‌سازي سياسي است.
به گزارش 598 به نقل از تهران امروز، اقدام اخير دانشجويان در تسخير چند ساعته سفارت انگليس از ديد سعید حدادیان دور نماند. هر چند تمامي نگاه‌ها در چند روز اخير به اين حادثه معطوف شده اما وي معتقد است نبايد در شرايط فعلي از مسائل اصلي كشور غافل شده و تنها بر اين مسئله متمركز شد.

حداديان در گفت و گو  با روزنامه «تهران امروز» با اشاره به چهره منفور برخي كشورهاي غربي به ويژه آمريكا و انگليس نزد ملت‌هاي خاورميانه و ايران گفت: هر چند مردم منطقه نسبت به سياست‌هاي غرب بيزارند اما بعد از تمام اين سال‌ها نتوانسته بودند از زير يوغ حكام دست نشانده غربي بيرون بيايند. اما امروز مصري‌ها به تاثيرپذيري انقلاب‌شان از انقلاب اسلامي ايران معترفند. آن‌ها مي‌گويند وقتي شاهد بوديم شما توانستيد در فتنه 88 غرب را شكست بدهيد فهميديم كه ما نيز مي‌توانيم انقلاب كرده و حكام دست‌نشانده غرب را كنار بگذاريم.

وي در ادامه به تظاهرات‌هاي مردمي عليه غرب در ساير كشورهاي خاورميانه اشاره كرد و گفت: مثلا شاهد هستيم هر چند پاكستان ژاندارمي آمريكا در منطقه را بر عهده دارد اما مردمش عليه آمريكا تظاهرات به راه انداخته و تصاوير دولتمردان آمريكايي از جمله هيلاري كلينتون را زير پاي خود له مي‌كنند.

اين ذاكر اهل بيت(ع) با اشاره به توجه تمام كشور به حادثه چند روز گذشته تسخير چند ساعته سفارت انگليس از سوي دانشجويان تصريح كرد: متاسفانه همه توجه‌ها و ارزيابي‌ها به حادثه سفارت انگليس متمركز شده است. اين در حالي است كه بايد مواظب بود قضاياي سفارت انگليس حواسمان را از مسائل اصلي كشور پرت نكند. حداديان با بيان اينكه بغض مقدس عليه انگليس جاي خودش را دارد ادامه داد: از جمله مسائل حائز اهميت كه به نظر مي‌رسد با وقوع حادثه سفارت انگليس در حاشيه رفته است وجوب وحدت است. اگر بزرگان و سران كشور وحدت نداشته باشند جامعه به غيبت مي‌افتد.چرا كه سبب مي‌شود غيبت‌شان را كنيم. لاجرم بايد به وحدت رسيد.

وي در ادامه به ماجراي تخلف بزرگ بانكي اخير موسوم به اختلاس سه هزار ميلياردي اشاره كرد و گفت: در فضاي كنوني كه هياهوي سفارت انگليس به پا شده نبايد اختلاس فراموش شود. در فضاي محرم مي‌خواهيم تاكيد كنيم كه مسئولان نبايد نسبت به اختلاس دست از سرعت عمل بردارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها