کد خبر: ۲۹۱۲۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مدافع برزيلي ذوب آهن گفت: نجات دادن دروازه براي من مثل گلزني مي ماند.
به گزارش پایگاه 598،کارلوس سانتوس در گفتگو با "ورزش سه" در مورد بازی دیروز تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس همیشه برای من جذاب است.ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و چند موقعیت گلزنی داشتیم اما دروازه بان آنها عملکرد خوبی داشت. در نیمه دوم البته پرسپولیس عملکرد بهتری داشت و چند موقعیت جدی بدست آورد که خدا به ما کمک کرد و دروازه مان باز نشد.

سانتوس درباره صحنه ای که دروازه تیمش را نجات داد، تصریح کرد: این شغل من است و به عنوان یک مدافع همین که بتوانم به دروازه بان تیم برای بسته نگه داشتن دروازه کمک کنم مثل این می ماند که گل زده باشم.

سانتوس درباره تادئو مهاجم برزیلی پرسپولیس گفت: او در برزیل بازیکن بسیار خوبی بود. به نظرم باید به او زمان داد چون از کشور دیگری به ایران آمده و برای هماهنگ شدن با فوتبال کشورتان نیاز به زمان دارد.

از سانتوس پرسیدیم که دلیل زیبا بازی کردن ذوب آهن چیست. او این جواب را داد: ما اول فصل تغییرات زیادی داشتیم و هم سرمربی عوض شد هم بازیکنان جدیدی به تیم پیوستند. ما برای آنکه با افکار مربی یحیی آشنا شویم، زمان می خواستم اما حالا به خوبی می دانیم که او از ما چه چیزی می خواهد و به همین دلیل از فوتبالمان لذت می بریم.

سانتوس در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد بهترین عملکرد او مربوط به بازی با پرسپولیس است، تصریح کرد: من همه بازیها سعی می کنم بهترین بازی ام را انجام دهم اما من انسان هستم و اشتباه می کنم با این همه برای بازی جلوی پرسپولیس تلاشم را می کنم تا با نهایت تمرکز به میدان روم.

سانتوس درباره هدف ذوب آهن در پایان فصل گفت: ما 10 امتیاز با صدرجدول فاصله داریم و رسیدن به صدر کار راحتی نیست اما در فوتبال همه چیز امکان دارد. شاید تیم های صدر جدول در بازیهای آینده باختند و ما توانستیم فاصله را جبران کنیم. هدف ما این است که در پایان فصل جزو 4 تیم بالایی باشیم تا فصل بعد به لیگ قهرمانان برویم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها