کد خبر: ۲۹۰۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۲ آذر ۱۳۹۰
جوانان اندونزیایی با صدور بیانیه‌ای از حرکت دانشجویان ایرانی در تسخیر سفارت انگلیس حمایت و تاکید کردند: امید است این حرکت در سراسر کشورهای مستضعف ادامه یابد.

به گزارش سایت اوباما به نقل از کمیته بین‌الملل اتحادیه بین‌المللی امت واحده، تشکل صدای فلسطین اندونزی متشکل از جوانان این کشور با صدور بیانیه‌ای، از حرکت دانشجویان ایرانی در تسخیر سفارت انگلیس حمایت کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

"آنها (ناتو، آمریکا و انگلیس) عامل استثمار انسان توسط انسان هستند! به آنها اجازه بقا ندهید؛ در این صورت دیگر استعماری در دنیا وجود نخواهد داشت."

سوکارنو، رئیس‌جمهور و بنیانگذار جمهوری اندونزی

حافظه تاریخی تمامی ملت‌های مستضعف دنیا مملو از استعمار قدرت‌های توخالی و متکبری است که همگی تحت رهبری آمریکا و انگلیس جنایتکار بوده‌اند. در این میان نقش رژیم ظالم انگلیس به عنوان پایه‌گذار رژیم صهیونیستی در قلب امت اسلام کارنامه‌ای سیاه و غیرقابل دفاع است.

در این زمانکه جوانان ملت‌های مسلمان در بهار عربی قیام کرده‌اند و در حال کوتاه کردن دست دیکتاتورها و منافع صهیونیست‌ها و کشورهای حامی آنها از ملت‌های مظلوم هستند، اقدام انقلابی دانشجویان دانشگاه‌های ایران، ضد رژیم انگلیس نشان‌دهنده همبستگی فرا مرزی دل‌های ملت‌ها در مقابله بر ضد ظلم و بی‌عدالتی است.

بر این اساس تشکل صدای فلسطین اندونزی به عنوان بخشی از مردم اندونزی هرگونه استعماری را نفی کرده و حمایت و همبستگی خود را با اقدام انقلابی جوانان ایرانی اعلام می‌دارد و امیدوار است که چنین حرکات انقلابی‌ای در سرتاسر ملت‌های مستضعف تداوم یابد.

جاکارتا
دوم دسامبر 2011-12-02
در همبستگی با مقاومت
از طرف مجتهد هاشم
رئیس صدای فلسطین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
به امید آن روز
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها