کد خبر: ۲۸۸۸۰۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
هافبک جوان و ارزشمند اتلتيکو مادريد، در پايان بازي تيمش مقابل بارسلونا که به برتري 2-0 بارسا انجاميد، پنالتي گرفته شده به نفع ميزبان را مشکوک دانست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و اتلتیکو دیدار رفت مرحله یک چهارم کوپا دل ری را شب گذشته در ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند که بارسلونا با تک گل مسی به برتری دست یافت. مسی دقیقه 85، پنالتی خود را از دست داد اما در ریباند موفق به گل گردن توپ شد. پنالتی ای که خوان فران روی بوسکتس مرتکب شده بود.

کوکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بازی خوبی انجام دادیم. متفاوت از بازی هفته گذشته مقابل بارسا در لالیگا(3-1 بارسا). با تمرکز بالا و با انگیزه مقابل بارسا قرار گرفتیم و همه چیز خوب پیش می رفت که آن پنالتی اتفاق افتاد. نتیجه نهایی آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم اما هنوز یک بازی دیگر در ویسنته کالدرون باقی مانده و شانس جبران داریم؛ هرچند که کار آسانی نیست.در حال حاضر بارسا با این نتیجه شانس بیشتری دارد اما برای جبران، همه توانمان را خواهیم گذاشت."

کوکه همچنین در مورد پنالتی گفت:" پس از پایان بازی با خوان فران صحبت کردم و او به من گفت که خطایی روی بوسکتس مرتکب نشده است. باید آن صحنه را از تلویزیون ببینم اما فکر می کنم پنالتی اعلام شده، صحیح نبود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها