کد خبر: ۲۸۸۴۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
روزنامه هاي ورزشي اسپانيا تيتر اصلي شان را به ديدار امشب بارسا و اتلتيکو در مرحله يک چهارم نهايي کوپا دل ري اختصاص داده اند.
به گزارش پایگاه 598،دو تیم 10 روز قبل در لالیگا با هم روبرو شدند که بارسا توانست 3-1 اتلتیکو را شکست بدهد اما شاگردان سیمئونه که در مرحله قبلی، رئال را حذف کردند، قصد دارند با کنار زدن بارسا، مسیرشان را به سمت فتح کوپا دل ری هموار کنند.



نشریه مارکا از برنامه دیگو سیمئونه برای انجام یک بازی هجومی در نوکمپ خبر داد و تیتر زد:" یک گام هم به عقب برنمی دارند" براساس ادعای مارکا، تورس و مانژوکیچ در خط حمله اتلتیکو قرار می گیرند و آردا و گریژمان هم در از سمت آنها را حمایت می کنند.




"ال نینیو می آید" تیتر اصلی نشریه آ.اس است که به قرار گرفتن دوباره مهاجم باتجربه اتلتیکو مقابل بارسا اشاره داد. او که در دیدار مقابل رئال در مرحله قبل دو گل زد، امید اصلی قرمز و سفیدها برای عبور از سد بارساست.




نشریه ال موندو دپورتیوو هم اتلتیکو را تیم اول شهر مادرید قلمداد کرده و برای این تیم مقابل بارسا تیتر زده:" ال کلاسیکوی جدید!" اتلتیکو در 5 دیدار اخیرش مقابل رئال شکست نخورده است



نشریه اسپورت موفقیت بارسا در کوپا دل ری را برای تیم انریکه بسیار مهم دانسته و معتقد است که عبور بارسا از اتلتیکو، به معنای فتح نصف جام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها