کد خبر: ۲۸۷۹۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۳۰ دی ۱۳۹۳
فارس/ مدرس و کارشناس فوتسال گفت: همه مي‌دانند که به خاطر چه کسي قم را ترک کردم و ديگر علاقه‌اي هم به تکرار آن ندارم. غياثي و صبوري جز خيرخواهي چيزي براي فوتسال قم ندارند.
حسين شمس در واکنش به اظهارات اخير علي رعدي در مورد مقصر بودن دو نفر از فوتسال قم در نتيجه نگرفتن آنها در ليگ برتر اظهار داشت: وحيد غياثي و حسين صبوري از صادق‌ترين افرادي هستند که من ديده‌ام. به هيچوجه فوتسال قم را به خاطر آنها ترک نکردم. همه قم مي‌دانند که چرا از اين شهر برگشتم و چرا ديگر به قم برنمي‌گردم، جلالي مديرعامل باشگاه هم اين را خوب مي‌داند.
وي تاکيد کرد: اين دو نفر از بهترين شاگردان من هستند و غير از صداقت و کار فني خوب چيزي از آنها نديدم. آينده فوتسال قم متعلق به اينهاست. مسئولان فوتسال قم هم به جاي اينکه دنبال افرادي باشند که از نظر اخلاقي و فني موجه نيستند، خوب است به دنبال نيروهاي قمي باشند. من همين الان هم به عنوان مشاور جلالي با ماهان تنديس قم همکاري مي‌کنم. او در بيشتر موارد با من مشورت مي‌کند و هميشه هم به او مي‌گويم چرا از صبوري و غياثي در تيم استفاده نشده است چون اينها هستند که مي‌توانند فوتسال قم را به سرمنزل مقصود برسانند.
سرمربي سابق تيم دبيري تبريز در ليگ 93، ادامه داد: به شدت موضوعي که از سوي رعدي عنوان شده را تکذيب مي‌کنم. همه مي‌دانند که من به خاطر کدام فرد فوتسال قم را ترک کردم که ديگر علاقه‌اي هم به تکرار آن ندارم. غياثي و صبوري جز خيرخواهي چيزي براي فوتسال قم ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها