کد خبر: ۲۸۷۹۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۳۰ دی ۱۳۹۳
پيمانکار سابق سازمان امنيت ملي آمريکا و افشاگر برنامه هاي جاسوسي کاخ سفيد، به دلايل امنيتي حاضر به استفاده از محصولات آيفون نيست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، وکيل ادوارد اسنودن تاکيد کرد که وي هرگز از آيفون استفاده نمي کند چرا که اين وسيله نرم افزاري دارد که قادر است اطلاعات شخصي مربوط به دارنده آن را جمع آوري کند.

آناتولي کوچرنا وکيل اسنودن تصريح کرد که "ادوارد هرگز از يک آيفون استفاده نمي کند، وي يک گوشي ساده تلفن دارد. آيفون نرم افزار ويژه‌اي دارد که مي تواند بدون اجازه دارنده آن فعال شده و اطلاعات شخصي مربوط به وي را جمع آوري کند، به همين دلايل امنيتي است که اسنودن حاضر به استفاده از اين گوشي نيست."

وي در ادامه گفت: تصميم در خصوص اينکه از آيفون استفاده شود يا نشود، مساله‌اي است که مربوط به انتخاب شخصي افراد است ولي اسنودن از نظر حرفه‌اي با استفاده از آيفون مخالف است.
وي در پايان گفت: اسنودن از وضعيت زندگي اش در روسيه راضي است.

در ژوئن 2013 ميلادي، ادوارد اسنودن اطلاعات و اسنادي را در خصوص برنامه‌هاي جاسوسي آمريکا فاش کرد. وي در آمريکا به اتهامات متعددي از جمله سرقت اطلاعات دولتي و جاسوسي تحت تعقيب قرار گرفت. اول اوت 2013 ميلادي وي به روسيه پناهنده شد و سپس به مدت 3 سال حق اقامت در اين کشور را گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها