کد خبر: ۲۸۷۷۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۲۹ دی ۱۳۹۳
هومن افاضلي سرمربي سابق تيم اميد به شدت مجذوب بازي عمر عبدالرحمان ستاره امارات شده است.
به گزارش "ورزش سه"، افاضلی درباره بازی ایران در جام‌ملت‌های آسیا می‌ گوید: تصور من قبل از جام‌ملت‌ها‌ این بود که ما بازی های متنوعی را انجام می‌ دهیم. بعضی از بازی ها دفاعی مثل بازی های ما در جام‌جهانی یا مقابل کره و قطر و بعضی بازی ها هجومی که در یک سال اخیر از این تیم ندیدیم. اما الان به نظرم آقای کی‌روش قید حالت های مختلف بازی را زده و به دنبال واقعیت خشک رفته است. شاید این تیم نمی‌ تواند توپ را نگه دارد به هر حال لیگ ما در این زمینه هیچ کمکی نکرده، وقتی متوسط پاس های ما در لیگ 3.75 است چگونه می‌ توانیم انتظار داشته باشیم تیم‌ملی ما حفظ توپ و پاسکاری را در اولویت کارهای خود قرار دهد. خب، احتمالا آقای کی‌روش هم به همین نتیجه رسیده و به دنبال حفظ و گردان توپ نمی‌ رود.

او ادامه می‌ دهد: نوع بازی فعلی تیم ما بدین گونه است که اگر خودمان نتوانیم بازی کنیم نمی‌ گذاریم تیم حریف هم بازی کند و البته چشم به نتیجه گرایی در تمام بازی های ما وجود دارد. این سبک نتیجه گرا خوب است اما در دو مورد مشکل پیش می‌ آید؛ مورد اول زمانی که گل اول را بخوریم و مورد دوم زمانی که احتیاج به برد داشته باشیم مثل بازی امروز. در این صورت می‌ بینیم که این تیم دچار مشکل شده و تمامی کارهایش گره می‌ خورد.

افاضلی در پایان افزود: به نظر من همه بازیکنان ما کارشان را به خوبی انجام دادند اما آندو، سیدجلال و نکونام بهترین بازیکنان ما هستند چون به خوبی خط دفاع و هافبکمان را رهبری می‌ کنند. از تیم حریف هم لازم نیست که بگویم عمر عبدالرحمان در رده بازیکنان اروپایی بود. با پاس های یک ضرب و حرکات خود دقیقا من را به یاد مسعود اوزیل می‌ اندازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها