کد خبر: ۲۸۷۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۹ آذر ۱۳۹۰
یک دانشجوی حاضر در تجمع روز گذشته در مقابل سفارت انگلیس با اشاره به اینکه تجمع و ورود دانشجویان به سفارت انگلیس و باغ قلهک کاملاً خودجوش بود، گفت: تسخیر سفارت از قبل برنامه‌ریزی شده نبود و دانشجویان در صحنه دست به این اقدام زدند.
 
رضا کردلو از دانشجویان تسخیرکننده سفارت انگلیس در تهران در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به اینکه تجمع و ورود دانشجویان به سفارت انگلیس و باغ قلهک کاملاً خودجوش بود، گفت: این تجمع دانشجویی برنامه‌ریزی شده نبود و دانشجویان با توجه به انزجاری که از سیاست‌های رژیم سلطنتی انگلیس داشتند اقدام به ورود به سفارت انگلیس و باغ قلهک کردند.
 
وی افزود: اتحادیه‌های دانشجویی امروز هیچ تجمعی در مقابل سفارت انگلیس و باغ قلهک برگزار نخواهند کرد.
 
این فعال دانشجویی تصریح کرد: شورای امنیت سازمان ملل اقدام خودجوش دانشجویان مبنی بر تجمع و ورود به سفارت انگلیس و باغ قلهک را محکوم کرده در حالی که این شورا در قبال اقدام تروریستی علیه سفارت ایران در لندن در سال 59 سکوت ‌کرد.
 
کردلو با اشاره به سخنان اوباما رئیس‌جمهور آمریکا علیه دانشجویان کشورمان، اظهار داشت‌: آقای اوباما! نیازی نیست از اقدام دانشجویان ایرانی خرده بگیرد بلکه این وقت را صرف کرده و به مشکلات معترضان ۹۹ درصدی کشور خود و دانشجویانی که از سیاست‌های دولت‌مردان این کشور به سطوح آمده‌اند، رسیدگی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها